Super vriendelijk, snel antwoord op mijn vragen, supersnelle verzending, gewoon helemaal prima!

snel antwoord op mijn vragen

Naomi

Zeer goed

goed en stevig verpakt.

Nathalja

Hele prettige ervaring. Mooi product, snel geleverd en veilig verpakt.

Zeer snel geleverd.

annemiek

Aniworld4u is een geweldige winkel. ik koop altijd van hun tijdens (anime) conventies. de kwaliteit van de producten is echt super!

de kwaliteit van de producten.
en mocht je een klein gaatje vinden in je nieuwe aanwinst. dan repareren ze het direct voor je!

Nathalie Staats

Uitstekende service. Supersnelle verzending en op conventies altijd vriendelijk. Knuffels ook altijd prachtig en van topkwaliteit. Ik raad deze verkoper dan ook zeer aan!

Vriendelijke en snelle communicatie.

F. de Gardeijn

Ik ben nu al aantal jaren klant van Aniworld4U en ik mag tot op de dag vandaag absoluut niet klagen!
Er is super veel assortiment en het wordt altijd erg goed ingepakt opgestuurd zodat er onderweg niks kan gebeuren. Ook het contact is erg fijn en staat altijd open voor een gesprekje. Ik hoop dat de winkel nog lang blijft bestaan, want je kunt er zeer unieke producten krijgen en met de goede service maakt dat het helemaal perfect.

Goede service, veel assortiment, goed contact, altijd open en vriendelijk.

Michel

Heb ooit een my little pony knuffel besteld voor mijn nichtje ze was er heel blij mee goede service voor het snelle leveren en goed verpakt.
Ook gevraagd voor een charizard knuffel en heeft me...
Ook gevraagd voor een charizard knuffel en heeft me duidelijk gemaakt dat deze prijzig waren wat ik zeer op prijs stel om deze duidelijke informatie

Sander

Ik wil zeggen dat ik jullie echt een top bedrijf vindt. Heb al meerde malen wat bij jullie gehaald en ben zeer positief over jullie service. Tot de volgende bestelling 😁💪

Dat je duidelijk kan zien wie de officiële maker is van de producten die jullie verkopen en waar het vandaan komt.

Goed stevig verpakt, een hele verbetering dan wat het eerst was.

verbetering van de verpakking, steviger enzo.. hoewel ik eigenlijk geen problemen heb gehad met de vorige verpakking. alles is netjes gearriveerd toen en nu.

Een knuffel besteld, het werd waardeloos ingepakt bezorgd. Geen bescherming. Een verpakking van aanelkaar geniete servetjes zou een verbetering zijn. Logischerwijs is het beschadigd aangekomen.

Reactie Aniworld4u.com:

Jammer dat U ons niet eerst heeft gecontacteerd en ons de kans geeft gegeven om het op te lossen via email zodat u net zo tevreden bent als alle 4018 klanten voor u.
maar dit moeten we toch...
maar dit moeten we toch even kwijt:
"Een verpakking van aan elkaar geniete servetjes" zo verzenden wij niet, vermoedlijk heeft PostNL dit op zn geweten. postnl is doll op nietjes. we hebben dit zelf een keer meegemaakt namelijk.
wij hergebruiken plastic als verpakking voor knuffels met stevige tape. als dit anders is gearriveerd, dan is dat de fout van postNL.hun hebben de verpakking beschadigd, en dan geprobeerd te fiksen.
dit klinkt wellicht als een slap excuus, maar het is helaas wel de waarheid.
we hebben u naderhand tevens 2 emails gestuurd, voor eventuele kleine vergoeding, en om een onderzoek te starten bij postnl. helaas heeft u hier niet op gereageerd, we gaan er nu vanuit dat u het verder goed vindt zo.
fijne dag verder