Arvey

Goed!

Super snelle levering

Michael

Snelle levering en leuke producten!

Veel aanbod

Patrick de Kort

Makkelijk te bestellen en snel geleverd

Snelle verzending na bestelldn

Herbots Matthew

Prima service

snelle levering

Megan

De bestelling was er al de volgende dag. Het knuffeltje is leuk en van goede kwaliteit. De prijzen zijn niet veel duurder dan die bij de Pokemon Center website. Ik heb de website bij al mijn... De bestelling was er al de volgende dag. Het knuffeltje is leuk en van goede kwaliteit. De prijzen zijn niet veel duurder dan die bij de Pokemon Center website. Ik heb de website bij al mijn vrienden aanbevolen.

Snelle verzending, goede updates over verzending, prima prijs-kwaliteitverhouding

Marlou

Vrij snel geleverd, producten van kwaliteit (pokémon teacup figurines)

Vrij snel geleverd, producten van kwaliteit

Ellen

Zeer interesante site.

Door de de bevestigde mails waar het paket zich bevinde in combinatie van de track and trace was ik zeer gerust dat het paket aan ging aan komen.

David Weller

Vriendelijke mensen, snel verzonden.

Service

Over de afgelopen jaren een aantal keer een product gekocht (hetzij op evenemente, hetzij via de site). Tot dusver geen klachten en steeds producten die goed van kwaliteit zijn.

Product wordt goed ingepakt verstuurd.

Charlotte Shipley

Ik vond het bedrijf zeer professioneel en efficiënt. Ze hadden een geweldige productselectie en behandelden mijn vragen voorafgaand aan de aankoop snel. Ik was erg blij en zal het aanbevelen aan... Ik vond het bedrijf zeer professioneel en efficiënt. Ze hadden een geweldige productselectie en behandelden mijn vragen voorafgaand aan de aankoop snel. Ik was erg blij en zal het aanbevelen aan vrienden en familie en zal ze zeker gebruiken bij toekomstige aankopen van Pokemon knuffels!

Ja! De ontvangen klantenservice was uitstekend en de bezorgsnelheid in het buitenland naar het VK was fantastisch en arriveerde slechts in 2 dagen!