&Work

7.6/10
Snelheid dienstverlening
Betrokkenheid contactpersoon

Arcatin

Dit is volgens mij de grootste scam in recrutering. Veel beloven. Geen resultaat. kunnen geen bewijs van hun activiteiten voorleggen. Ik wou een chronologisch overzicht van de... Dit is volgens mij de grootste scam in recrutering. Veel beloven. Geen resultaat. kunnen geen bewijs van hun activiteiten voorleggen. Ik wou een chronologisch overzicht van de calls/contactnames/mails. Konden ze niet geven. Dan koop je 32uur recrutering en ze weten niet hoe veel er reeds gebruikt is. Laatste keer dat ik hun diensten gebruik. Bijna een SABENA (such a bad experience never again)

mooipraters

A. de Krijger

Als werkgever was ik op zoek naar een programmeur. Dit deed ik zelf via een vacaturewebsite. Daarna werd ik regelmatig gebeld door Bonque om mij te overtuigen dat ik hen moest inhuren voor het... Als werkgever was ik op zoek naar een programmeur. Dit deed ik zelf via een vacaturewebsite. Daarna werd ik regelmatig gebeld door Bonque om mij te overtuigen dat ik hen moest inhuren voor het vinden hiervan (990 euro). Argumenten: we hebben mensen bij jou in de buurt die passen bij jouw wensen en direct kunnen komen solliciteren. Nu, bijna een jaar later, heb ik zo goed als geen CV's doorgekregen die ook maar enigszins aansloten bij de vacature. Wel kreeg ik een heleboel CV's door met mensen die duizenden kilometers verderop wonen of een CV hadden wat totaal niet aansloot. Al met al, weggegooid geld. Op een klacht hierover wordt niet adequaat gereageerd. Ik neem dus m'n verlies van 990 euro, maar zal hier niet terugkomen.

Steven Bal

Ik heb het contact met Bonque als goed ervaren

Waarom heb je gekozen voor &Work?

Het bedrijf was erg betrokken bij de sollicitatieprocedure en kwam ook met voorstellen voor andere mogelijk interessante sollicitaties

Stefanie Stoverinck

Mijn ervaring met Bonque specifiek met Ismail Ouahhoud was heel erg goed.

Waarom heb je gekozen voor &Work?

Ik werd goed geholpen en goed voorbereid op het solliciteren en wat de verwachtingen waren en waarop ik mij moest voorbereiden. Naast dat heeft Ismail Ouahhoud ervoor verzorgt dat ik een tweede kans... Ik werd goed geholpen en goed voorbereid op het solliciteren en wat de verwachtingen waren en waarop ik mij moest voorbereiden. Naast dat heeft Ismail Ouahhoud ervoor verzorgt dat ik een tweede kans kreeg bij het bedrijf om mezelf opnieuw te kunnen bewijzen doordat ik de eerste keer erg nerveus was. Dankzij deze tweede kans heb ik het bedrijf kunnen overtuigen dat ik geschikt was voor de functie en ze hebben mij daardoor aangenomen. Ik werk nu bij dit fantastische bedrijf en dit was nooit gelukt zonder Ismail.

Marco Maes

Ik heb Bonque als zeer prettig ervaren. Vanaf het eerste contact merkte ik al dat het een zeer professionele partij is die kandidaten erg op hun gemakt stelt. Regelmatig contact, maar ook niet... Ik heb Bonque als zeer prettig ervaren. Vanaf het eerste contact merkte ik al dat het een zeer professionele partij is die kandidaten erg op hun gemakt stelt. Regelmatig contact, maar ook niet ongemakkelijk vaak. Altijd geïnteresseerd en het beste met je voor hebben.

Erwin / Rooijakkers

Duidelijke communicatie

Olga Bremmert

The professional help that I received for Jeroen Veltenaar in connecting me to the right enterprise is precious! We didn`t waste time on something that would be just half-success. Jeroen could... The professional help that I received for Jeroen Veltenaar in connecting me to the right enterprise is precious! We didn`t waste time on something that would be just half-success. Jeroen could gather all the needed information and find the right challenge and right people for me. I am happy and grateful, Bonque is a real navigator for the iT-people.

patrick valk

Super snel mij aan veel sollicitaties geholpen en heel snel een baan gevonden. denkt met je mee met het zoeken van een baan.
vriendelijk en positiefe ervaring, zeker een aanrader!

Kevin den Houting

Bonque heeft mij netjes benaderd en is altijd de afspraken nagekomen waardoor het makkelijk schakelen was met de geïnteresseerde partij. Uiteindelijk heeft dit geleid tot het vinden van de juiste... Bonque heeft mij netjes benaderd en is altijd de afspraken nagekomen waardoor het makkelijk schakelen was met de geïnteresseerde partij. Uiteindelijk heeft dit geleid tot het vinden van de juiste nieuwe uitdaging.

Rudo

Erg goed geholpen door Jeroen. Proactieve kerel die periodiek even belt en checkt of en hoe hij je kan helpen met het proces. Vriendelijk en geeft je een goed gevoel dat hij er voor je is.

Zie hierboven