&Work

7.6/10
Snelheid dienstverlening
Betrokkenheid contactpersoon

Chris

Binnen twee dagen na het eerste contact met Bonque een baan gevonden.

Waarom heb je gekozen voor &Work?

Goede vacatures aangeboden gekregen.

Jordan

Smooth sailing

Waarom heb je gekozen voor &Work?

Robert was very helpful every step of the way and I believe he had my best interests on his mind

Sander Roest

Bonque heeft veel sollicitatiegesprekken voor mij weten te regelen, inclusief een baan.

Robbert de Man

Erwin was altijd erg betrokken toen hij mij hielp zoeken naar de geschikte uitdaging.

Christopher Ras

Zeer prettig

Waarom heb je gekozen voor &Work?

Fijne samenwerking, vriendelijk behandeld. Professioneel, maar op een informele manier, dat vond ik erg fijn. Jeroen had mij uitstekend geholpen bij het vinden van mijn eerste baan!

Theo Vosse

Bonque vond voor mij een behoorlijk aantal vacatures die goed aansloten bij mijn best specifieke wensen, wat uiteindelijk een nieuwe baan opleverde.

B

Onbetrouwbaar vacature op indeed gesponsord door Bonque vol goedeem moed alles ingevuld. Geen reactie onbereikbaar wie weet wat ze numerieke mijn gegevens doen.

Siebren Hoekstra

Bonque was er snel bij toen ik de cv online had gezet. Nam ook de tijd tijdens de gesprekken.
Had ook veel functies. Helaas geen enkel resultaat.

Waarom heb je gekozen voor &Work?

In totaal wel op 15 functies gesolliciteerd, maar nergens uitgenodigd.
Misschien had dit wat gerichter moeten gebeuren.

Jordy Thijs

Goede vacaturesuggesties gekregen en in no time een nieuwe baan.

Alex Zoutewelle

Toen ik solliciteerde voor een paar vacatures had ik geen idee waar Bonque voor stond en wat het deed, ik kwam uit puur toeval op hun site. Ik ben enorm blij dat dat gebeurd is, want ik ben enorm... Toen ik solliciteerde voor een paar vacatures had ik geen idee waar Bonque voor stond en wat het deed, ik kwam uit puur toeval op hun site. Ik ben enorm blij dat dat gebeurd is, want ik ben enorm goed geholpen. Nauw contact, veel begeleiding, hulp, advies, alles wat een groentje zoals ik nodig kan hebben wordt meteen aangeboden. Met deze hulp heb ik uiteindelijk een mooie baan kunnen krijgen, en ik durf met zekerheid te zeggen dat ik dat niet had kunnen doen zonder Maarten ter Velde, Business Developer bij Bonque.