&Work

7.6/10
Snelheid dienstverlening
Betrokkenheid contactpersoon

Marcel Santing

Mijn ervaring was erg goed met Bonque. Wel heb ik een paar ideeën om het success wat beter te garanderen. Mike was erg meegaand en maakte zicht ook sterk door goed met mij en mijn toekomstige... Mijn ervaring was erg goed met Bonque. Wel heb ik een paar ideeën om het success wat beter te garanderen. Mike was erg meegaand en maakte zicht ook sterk door goed met mij en mijn toekomstige werkgever goed te communiceren.

Waarom heb je gekozen voor &Work?

In mijn geval was ik een hele brede duidendpoot, dit zorgde ervoor dat het aannemen wat twijfel en onzekerheid veroorzaakte.

Ik heb dit opgelost door out of the box te denken en...

Ik heb dit opgelost door out of the box te denken en gevraagd wat ze precies wilden zien in een toekomstige medewerker. Door dit gesprek kon ik thuis mijzelf bijscholen om wat meer op Laravel in te duiken. Dit bleek een erg goede keuze waardoor ik een betere kans kreeg.

Tuurlijk kudo's aan WSG om mij deze kans te geven, maar dit zou de slagings kans ook bij andere kandidaten hoger maken.

Charta Software

Bonque is voor ons, Charta Software, de partij waar we onze software ontwikkel vacatures meer proberen in te vullen. We werken nu een aantal jaar met ze samen en hebben vier mensen aangenomen.... Bonque is voor ons, Charta Software, de partij waar we onze software ontwikkel vacatures meer proberen in te vullen. We werken nu een aantal jaar met ze samen en hebben vier mensen aangenomen. Bonque gaat proactief voor ons aan de slag. Enerzijds door cv's door te sturen, maar ook door persoonlijk kandidaten aan je profiel te matchen. Er wordt veel gesolliciteerd en er zitten dan zeker ook mindere kandidaten bij en soms is het even wachten op de goede kandidaat. Op het
moment dat we geïnteresseerd zijn, zijn ze zeer snel in opvolging.

Waarom heb je gekozen voor &Work?

Continue aandacht voor je vacature. Prijsstelling. Snelle follow up.

Chris

Binnen twee dagen na het eerste contact met Bonque een baan gevonden.

Waarom heb je gekozen voor &Work?

Goede vacatures aangeboden gekregen.

Jordan

Smooth sailing

Waarom heb je gekozen voor &Work?

Robert was very helpful every step of the way and I believe he had my best interests on his mind

Sander Roest

Bonque heeft veel sollicitatiegesprekken voor mij weten te regelen, inclusief een baan.

Robbert de Man

Erwin was altijd erg betrokken toen hij mij hielp zoeken naar de geschikte uitdaging.

Christopher Ras

Zeer prettig

Waarom heb je gekozen voor &Work?

Fijne samenwerking, vriendelijk behandeld. Professioneel, maar op een informele manier, dat vond ik erg fijn. Jeroen had mij uitstekend geholpen bij het vinden van mijn eerste baan!

Theo Vosse

Bonque vond voor mij een behoorlijk aantal vacatures die goed aansloten bij mijn best specifieke wensen, wat uiteindelijk een nieuwe baan opleverde.

B

Onbetrouwbaar vacature op indeed gesponsord door Bonque vol goedeem moed alles ingevuld. Geen reactie onbereikbaar wie weet wat ze numerieke mijn gegevens doen.

Siebren Hoekstra

Bonque was er snel bij toen ik de cv online had gezet. Nam ook de tijd tijdens de gesprekken.
Had ook veel functies. Helaas geen enkel resultaat.

Waarom heb je gekozen voor &Work?

In totaal wel op 15 functies gesolliciteerd, maar nergens uitgenodigd.
Misschien had dit wat gerichter moeten gebeuren.