&Work

Snelheid dienstverlening
Betrokkenheid contactpersoon

Julia Malukin

Great experience!
Very friendly and informative recruiters that give important feedback and insights.
Always got a follow up on every step of the way in the recruitment process.

Waarom heb je gekozen voor &Work?

Eloizah was very helpful in my process and it was great to have her involved and assisting me along the way.

Fijne samenwerking. Ze luisteren naar de wensen van de kandidaat en overleggen eerst voordat ze acties ondernemen. Wat ik fijn vind is dat ze na elk gesprek de ervaring van het gesprek checken!

?

Patrick

Aantal jaren geleden ben ik met behulp van &Work bij een hele leuke werkgever terecht gekomen. Sinds dien heb ik met regelmaat contact. Het contact is ongedwongen en belangstellend, wat ik positief... Aantal jaren geleden ben ik met behulp van &Work bij een hele leuke werkgever terecht gekomen. Sinds dien heb ik met regelmaat contact. Het contact is ongedwongen en belangstellend, wat ik positief vind.

Waarom heb je gekozen voor &Work?

Mijn ervaring is dat er naar je wordt geluisterd en er wordt verder gekeken dan alleen de harde feiten (diploma's, certificaten, enz.)

Ik heb regelmaat contact met hun. De gesprekken...

Ik heb regelmaat contact met hun. De gesprekken zijn positief, en kan over van alles gaan.

In het bijzonder heb ik positieve ervaring met Eloizah Quak, waar ik het meest contact mee heb.

J.A. Brown

Zeer positief!

Waarom heb je gekozen voor &Work?

Ik heb gesolliciteerd op een baan via &Work en ben daarbij heel prettig begeleid door Floor en Julian. Uiteindelijk heb ik een andere baan gekregen bij hetzelfde bedrijf, die nog beter bij me paste.... Ik heb gesolliciteerd op een baan via &Work en ben daarbij heel prettig begeleid door Floor en Julian. Uiteindelijk heb ik een andere baan gekregen bij hetzelfde bedrijf, die nog beter bij me paste. Hierbij verliep de communicatie telkens vlotjes en hebben ze echt hun best gedaan om mij aan een goeie baan te helpen.

Stoffenmanager - Cosanta BV

De laatste jaren groeien wij hard. De vraag is dan of we op tijd goede nieuwe medewerkers vinden. Uiteindelijk zijn we met &Work in zee gegaan vanwege hun lange termijn visie en ervaring omtrent het... De laatste jaren groeien wij hard. De vraag is dan of we op tijd goede nieuwe medewerkers vinden. Uiteindelijk zijn we met &Work in zee gegaan vanwege hun lange termijn visie en ervaring omtrent het helpen groeien van bedrijven. Dit bleek een schot in de roos. Direct na de start van de samenwerking ontvingen we sterke CV’s en vrijwel direct konden de eerste gesprekken worden gepland. Al snel hadden we onze eerste nieuwe medewerker gevonden.

Waarom heb je gekozen voor &Work?

De open en transparante werkwijze zorgt voor intrinsiek gemotiveerde kandidaten die aansluiten bij de vacatures en onze organisatie. Daarom zouden wij &Work ook zeker aanbevelen.

G.

Goede oor voor de kandidaat om een passende match te vinden.

Waarom heb je gekozen voor &Work?

Met een specifieke recruiter had ik goed contact en merkte dat ze echt haar best deed om een goede plaatsing te vinden voor mij. Niet zomaar ergens neerzetten maar echt naar mijn wensen en... Met een specifieke recruiter had ik goed contact en merkte dat ze echt haar best deed om een goede plaatsing te vinden voor mij. Niet zomaar ergens neerzetten maar echt naar mijn wensen en behoeften. Helaas geen plaatsing kunnen treffen maar desalniettemin zeer tevreden.

Leslie

Tijdens mijn zoektocht naar mijn eerste baan heeft Ryan van &work mij goed bijgestaan bij de specifiekere en diepere gesprekken en was altijd bereikbaar via de telefoon. Vanaf het begin werd er af... Tijdens mijn zoektocht naar mijn eerste baan heeft Ryan van &work mij goed bijgestaan bij de specifiekere en diepere gesprekken en was altijd bereikbaar via de telefoon. Vanaf het begin werd er af en toe op vacatures gereageerd waar ik in eerste instantie niet op zou hebben gereageerd, maar toch kwamen er leuke gesprekken uit. Hierdoor ben ik beter te weten gekomen wat ik wil.

Waarom heb je gekozen voor &Work?

Ik heb uiteindelijk voor een job gekozen waar ik zelf op heb gesolliciteerd, maar &work en Ryan hebben me zelfs advies gegeven over vacatures die niet bij hun staan. Al in al een goede service.

Maurice

Werd door Didier Raalte netjes benaderd voor een mooie vacature, had direct een prettig gesprek met alle ins en outs over het bedrijf waar ik voorgesteld was. Ook na de geprekken bij het bedrijf... Werd door Didier Raalte netjes benaderd voor een mooie vacature, had direct een prettig gesprek met alle ins en outs over het bedrijf waar ik voorgesteld was. Ook na de geprekken bij het bedrijf werd ik regelmatig door Didier op de hoogte gehouden. Kortom een prettige samenwerking!! Didier heeft mij over de streep gehaald om het besluit te nemen het contract te tekenen.

Waarom heb je gekozen voor &Work?

uitstekende werkwijzer van &Work.

Reactie &Work:

Wat super om te horen, precies waar we voor staan. Prettige gesprekken, veel waardevolle informatie en uiteindelijk een mooie stap vooruit - voor zowel sollicitant als werkgever! Heel hartelijk dank... Wat super om te horen, precies waar we voor staan. Prettige gesprekken, veel waardevolle informatie en uiteindelijk een mooie stap vooruit - voor zowel sollicitant als werkgever! Heel hartelijk dank voor deze review! - Team &Work

m

Erg goed

Waarom heb je gekozen voor &Work?

er wordt al met het eerste contact goed de tijd voor je genomen.

Dankjewel voor de sterren! :) - Team &Work

Peter Nagy

Een prettige en professioneel bedrijf met goed mensen

Waarom heb je gekozen voor &Work?

Ik ben door een medewerker ( zoë ) benaderd via LinkedInn. Dat vind ik erg prettig. Meteen goede klik, goede samenwerking. Toen ze op vakantie was heb ik ook veel met Lucas gesproken. Over de... Ik ben door een medewerker ( zoë ) benaderd via LinkedInn. Dat vind ik erg prettig. Meteen goede klik, goede samenwerking. Toen ze op vakantie was heb ik ook veel met Lucas gesproken. Over de voortgang van verschillende sollicitatie. Uiteindelijk een nieuwe uitdaging via deze twee top mensen

Reactie &Work:

Wauw Peter, wat een toffe review! Dankjewel en heel veel geluk in je nieuwe job! - Team &Work