Prijsstelling
Kwaliteit dienstverlening
7.6/10
Betrokkenheid contactpersoon

Hans Truin / Xiptra Business Solutions

Bongue doet gewone dingen als mensen bij elkaar brengen ongewoon goed...

Waarom heb je gekozen voor &Work?

De focus en de kennis en kunde met de ruime ervaring...

Asysco

Prettige samenwerking, proactieve opstelling en vlotte opvolging.

Waarom heb je gekozen voor &Work?

Het aantal kandidaten wat wordt aangedragen is erg goed in vergelijking met andere bemiddelaars.

De Wortel van Drie

Fijn contact gehad met Thijs en Amir van Bonque. Schakelen snel en komen hun afspraken na. Veel aanwas van potentiële kandidaten, het niveau is niet altijd top, dus steek tijd in het maken van een... Fijn contact gehad met Thijs en Amir van Bonque. Schakelen snel en komen hun afspraken na. Veel aanwas van potentiële kandidaten, het niveau is niet altijd top, dus steek tijd in het maken van een voorselectie op basis van cv's.

Waarom heb je gekozen voor &Work?

Eerlijke fee structuur en prettig contact.

DHS informatisering

Wij zijn nog te kort bezig om een goed beeld te hebben.

Waarom heb je gekozen voor &Work?

Overtuigd door Jelle, hoop/verwacht dat we in deze dan ook succesvol kunnen zijn.

7scenes B.V.

Bonque heeft mij goed geholpen bij het vinden van een iOS developer. Er zijn meerdere geschikte kandidaten gevonden en het proces werd door Tim goed aangepakt.
Ik raad iedereen aan om met...
Ik raad iedereen aan om met Bonque samen te werken.

Snel, accuraat en betrouwbaar

Martijn Dams - Incentro

Het eerste cont(r)act ging goed, het tweede ook maar de uitvoering is soms wat bijzonder te noemen. Hoewel moeite wordt gestoken in contact, krijg ik soms de indruk dat er iets teveel nadruk ligt op... Het eerste cont(r)act ging goed, het tweede ook maar de uitvoering is soms wat bijzonder te noemen. Hoewel moeite wordt gestoken in contact, krijg ik soms de indruk dat er iets teveel nadruk ligt op Bonque's belangen (wellicht werken jullie met targets?), dan die van de klant óf de sollicitant. Het varieert enorm per persoon die je spreekt, en dat vind ik jammer.

Waarom heb je gekozen voor &Work?

Op basis van het initiële contract, en de kwaliteit van de sollicitanten die later doorkomen.

SnelStart Software bv

Bonque heb ik ervaren als een betrouwbare jobsite met een heel eigen aanpak waarbij de klant kan kiezen uit twee pakketten. Wij zijn zeer tevreden over de resultaten van het standaardpakket. De... Bonque heb ik ervaren als een betrouwbare jobsite met een heel eigen aanpak waarbij de klant kan kiezen uit twee pakketten. Wij zijn zeer tevreden over de resultaten van het standaardpakket. De afspraken ten aanzien van het voorstellen van kandidaten worden altijd nagekomen en de persoonlijke aandacht van de medewerkers versterken het gevoel van vertrouwen in de organisatie om zaken mee te kunnen doen.

Waarom heb je gekozen voor &Work?

Betrokken medewerkers, goede software en goed kwaliteit kandidaten tegen een redelijke vergoeding. En je kunt ervan op aan: afspraak is afspraak.

incadea Nederland B.V.

Positief

Waarom heb je gekozen voor &Work?

prijs, kennis van de markt

Jool Software Professionals

Bonque is OK, kwantiteit is relatief hoog, kwaliteit relatief laag. Al zit er af en toe een pareltje bij. Contact is met name functioneel, niet zo zeer gericht op de relatie.

Wunderkraut Nederland BV

Prettig mee te werken.

Waarom heb je gekozen voor &Work?

prettige mensen, denken mee, vriendelijk.

hunten niet onder onze medewerkers (geloof het of niet maar dat is niet standaard in de branche!)