&Work

7.6/10
Snelheid dienstverlening
Betrokkenheid contactpersoon

Craig Rea

Bonque kan je in een aantal woorden omschrijven, namelijk persoonlijk, betrokken, vriendelijk en geven jouw het gevoel dat jij en jouw keuze het belangrijkste is, zonder eigenbelangen.

Waarom heb je gekozen voor &Work?

Bonque, luisterd naar jouw verhaal, wie ben je, waar zoek je naar, en overleggen naar wat de mogelijkheden zijn voor jouw. Voordat ze je CV ergens neerleggen vragen ze om toestemming van jouw. Zodra... Bonque, luisterd naar jouw verhaal, wie ben je, waar zoek je naar, en overleggen naar wat de mogelijkheden zijn voor jouw. Voordat ze je CV ergens neerleggen vragen ze om toestemming van jouw. Zodra je in het proces zit en op gesprekken gaat, handelen ze persoon met jouw. bellen altijd snel terug, bellen je voor het gesprek. Geven de juiste tips mee, en informeren je wie je gaat ontmoeten. Hoe je gespreks partner is. Daarnaast is het heel fijn dat ze er alles aan doen om het beste voor je te regelen, meer dan je verwacht.

A Shamray

I have no complaints. I 've found a job via Bonque quite fast.

Stefan

Onlangs heeft Bonque mij uitgebreid geholpen met het vinden van een nieuwe baan. De deskundigheid van de medewerker (Jeroen Veltenaar) m.b.t. diverse voors en tegens heeft mij zeer geholpen. Het was... Onlangs heeft Bonque mij uitgebreid geholpen met het vinden van een nieuwe baan. De deskundigheid van de medewerker (Jeroen Veltenaar) m.b.t. diverse voors en tegens heeft mij zeer geholpen. Het was een flinke beslissing om , waarbij het heel fijn was dat er voor mij uitgebreid de tijd werd genomen om het e.e.a. uit te zoeken. Nogmaals zeer bedankt! Indien je iemand zoekt die je heel graag wilt helpen bij het zoeken van een baan, neem dan contact op met Bonque!

Baan gevonden!

Amir Ahmadian

Ongeveer maand geleden hielpen mensen van Bonque mij om een nieuwe baan te vinden. Dit was mijn tweede ervaring met Bonque en ik zal geen geheim van maken, deze mensen begrijpen precies wat je... Ongeveer maand geleden hielpen mensen van Bonque mij om een nieuwe baan te vinden. Dit was mijn tweede ervaring met Bonque en ik zal geen geheim van maken, deze mensen begrijpen precies wat je wensen zijn op basis daarvan vinden ze de juiste werkgever voor je.

Margrita de Jong

Via Bonque heb ik een baan gevonden die perfect bij me past. Jeroen Veltenaar van Bonque heeft goed geluisterd en gekeken naar mijn wensen. Hij heeft mij ook goed begeleid bij het... Via Bonque heb ik een baan gevonden die perfect bij me past. Jeroen Veltenaar van Bonque heeft goed geluisterd en gekeken naar mijn wensen. Hij heeft mij ook goed begeleid bij het sollicitatieproces m.b.v. sollicitatietips en telefonische feedback.

Waarom heb je gekozen voor &Work?

Bonque voelt niet als een recruitmentbureau dat vacatures wil slijten, maar zoekt naar een goede match tussen bedrijf en kandidaat.

Oliver

Ze hebben mij aan een baan geholpen.

Wouter

Er wordt wel eens gezegd 'toeval bestaat niet'. Of dat waar is of niet weet ik niet, maar toevallig op het moment dat ik toe was aan een volgende stap in mijn carrière, werd ik gebeld door Jeroen... Er wordt wel eens gezegd 'toeval bestaat niet'. Of dat waar is of niet weet ik niet, maar toevallig op het moment dat ik toe was aan een volgende stap in mijn carrière, werd ik gebeld door Jeroen van Bonque. In dit gesprek heb ik heel open en eerlijk aangegeven waar ik naar op zoek was en wat ik de mindere kanten in het vakgebied vond. Vervolgens is Jeroen met mijn CV naar verschillende bedrijven gegaan en voordat ik het wist had ik meerdere kennismakingsgesprekken gepland staan. Hierbij heb ik steeds steun gehad in de voorbereiding en de evaluatie, tot aan mijn beslissing en het tekenen van een nieuw contract toe. Al met al een hele positieve ervaring.

Waarom heb je gekozen voor &Work?

Ik begrijp dat de markt voor medior testers op dit moment ook wel erg gunstig is, maar de hulp van Bonque is voor mij erg nuttig geweest om tussen de bomen door het bos te blijven zien. Daarom ben... Ik begrijp dat de markt voor medior testers op dit moment ook wel erg gunstig is, maar de hulp van Bonque is voor mij erg nuttig geweest om tussen de bomen door het bos te blijven zien. Daarom ben ik hier ook zeer dankbaar voor.

Thierry Vanhoorenbeeck

Voor mij was het de tweede keer dat Bonque mij hielp bij het vinden van een nieuwe baan. Ditmaal werd ik geholpen door Jeroen Veltenaar, een zeer bekwame en gemotiveerde recruiter. Na ons eerste... Voor mij was het de tweede keer dat Bonque mij hielp bij het vinden van een nieuwe baan. Ditmaal werd ik geholpen door Jeroen Veltenaar, een zeer bekwame en gemotiveerde recruiter. Na ons eerste verkennende gesprek ging hij onmiddellijk aan de slag en binnen 24 uren had hij reeds twee sollicitatiegesprekken geregeld. De week erna zat ik al aan tafel om mijn nieuwe contract te tekenen. Jeroen liet hiermee niet enkel zien dat hij profesioneel is en connecties heeft, maar ook dat hij naar mij geluisterd heeft. Dankzij Jeroen heb ik de perfecte match gevonden en ik zie hem een heel mooie toekomst tegemoet gaan. In één woord: top!

Bremmert Olga

Heel professioneel en persoonlijk!

Martijn van Santen

Top!

Waarom heb je gekozen voor &Work?

Zeer prettige en spontane medewerkers die met je meedenken en er voor je zijn.
Klantgericht net snel resultaat.
Super in het vinden van de juiste match!