Anand.nl

Roland

Wat een fijne cursus ontspanningsmassage op een toplocatie in Rotterdam met gratis parkeren voor de deur. Anita legt heel duidelijk uit en is uitermate vriendelijk en zorgzaam. Ik heb alsstagiair... Wat een fijne cursus ontspanningsmassage op een toplocatie in Rotterdam met gratis parkeren voor de deur. Anita legt heel duidelijk uit en is uitermate vriendelijk en zorgzaam. Ik heb alsstagiair een heel fijn en leerzaam weekend gehad. Een dikke 10 van mij

Tina

During the course we had lots of time to practice. It is a great introduction to techniques for proving a lovely massage for family and friends. But practice will be key. More herhaling to identify... During the course we had lots of time to practice. It is a great introduction to techniques for proving a lovely massage for family and friends. But practice will be key. More herhaling to identify the different muscle groups would be great. Atmoshpere ws very open en enjoyable.

Tim

Het was een hele leerzame cursus ontspanningsmassage met een goed tempo en genoeg rust en aandacht voor de cursisten en of zij de oefeningen goed uitvoerden. Er hing een fijne sfeer ook.

Elle

Ik heb veel geleerd in de twee dagen cursus, dat had ik niet gedacht van tevoren. Er hing een zeer prettige sfeer in de groep. We hadden een aardige en lieve docent die hele duidelijke uitleg gaf.... Ik heb veel geleerd in de twee dagen cursus, dat had ik niet gedacht van tevoren. Er hing een zeer prettige sfeer in de groep. We hadden een aardige en lieve docent die hele duidelijke uitleg gaf. Ik heb nu al zin in de volgende cursus.

Ashna

Erg leerzame cursus waarbij er de tijd wordt genomen om alle technieken te bespreken. De twee dagen vlogen om en ik heb erg veel zin om dit op andere personen toe te passen.

Wilma Strik

Ik heb op 24 september 2023 de intuïtie cursus gevolgd van Anand Opleidingen. Arlete heeft een fijne stem. Ze vertelt wat ze ziet. Ik heb de cursus als genot ervaren.

Shanella Richardson

Arlete heeft een fijne stem, wat maakt dat ik de meditatie erg prettig vind. Desondanks ik er niet de gehele tijd gefocust bleef. Het onderdeel energie heb ik overgeslagen omdat ik het te zweverig... Arlete heeft een fijne stem, wat maakt dat ik de meditatie erg prettig vind. Desondanks ik er niet de gehele tijd gefocust bleef. Het onderdeel energie heb ik overgeslagen omdat ik het te zweverig vind en gevoelig ben voor het mengen van energieën.

Tovik Attaibi

Ik volgde op 29 september de cursus Intuïtieve ontwikkeling van Anand Opleidingen in Zaandam. De cursus werd gegeven door Raymond Besems. Ik vond het een erg goede training. Dank je wel.

Petra

Een mooie en intense dag met een groep fijne mensen. Ik heb vandaag geleerd hoe ik dichter bij mijn gevoel kan komen door middel van oefeningen die je ten alle tijden en in elke situatie kan... Een mooie en intense dag met een groep fijne mensen. Ik heb vandaag geleerd hoe ik dichter bij mijn gevoel kan komen door middel van oefeningen die je ten alle tijden en in elke situatie kan toepassen.

Sandra

De cursus was leuk en leerzaam om te volgen. Alle onderdelen van de massage werden stap voor stap uitgelegd. Er was voldoende tijd om te oefenen op elkaar. Een tussentijdse terugkomdag voor het... De cursus was leuk en leerzaam om te volgen. Alle onderdelen van de massage werden stap voor stap uitgelegd. Er was voldoende tijd om te oefenen op elkaar. Een tussentijdse terugkomdag voor het examen had ik wel fijn gevonden.