AN-i

Ik waardeer de cursusdagen in zijn geheel als volgt:
Informatie en lesmateriaal is goed, duidelijk en toepasbaar.
De feedback die u krijgt is als positief ervaren.
Het contact met ANi verloopt prettig.
Ik waardeer de opleiding in zijn geheel als volgt:
Het niveau van de opleiding was goed.
De docent is zeer deskundig en brengt nieuwe inzichten naar voren en voegt waarde toe aan de opleiding/cursus.
Wezenlijke verdieping van kennis en inzicht heeft plaatsgevonden.

Deskundig en zeer zeker een verdiepingsslag.

* Er is geen intake gesprek geweest. * Heb erg moeten wennen aan de schrijfstijl, die is lichtelijk formeel.

Zeer prettig en goed geregeld.

Goede en praktijk relevante cursus. Ik ben salarisadministrateur (ZZP). Ik heb derhalve niet iedere dag met arbeidsrechtelijke vraagstukken te maken.

Zeer deskundige docent en goede nieuwe inzichten verkregen tijdens deze 3 dagen. Zijn wel lange dagen (vooral ook gezien reistijd erbij).

Reactie AN-i:

Bedankt voor uw positieve feedback en goed om te horen dat de cursusdagen u veel hebben gebracht.

Mijn doelstelling is: up to date blijven en daar voldoet de cursusdag uitstekend aan.

Reactie AN-i:

Dank u wel voor uw positieve feedback en dat u de cursusdag als dusdanig heeft ervaren.

W. Van den Berg

De meest vervelende onderwerpen werden leuk en interessant doordat ze verteld, toegelicht etc werden door een zeer bevlogen en inspirerende docent! Feedback op ingeleverd lesmateriaal werd op een... De meest vervelende onderwerpen werden leuk en interessant doordat ze verteld, toegelicht etc werden door een zeer bevlogen en inspirerende docent! Feedback op ingeleverd lesmateriaal werd op een positief kritische manier door een al even bevlogen docente gegeven, die nee uitdaagde zaken van diverse kanten te bezien.

Ik weet niet wat er bedoeld wordt met de vraag "het intakegesprek is een goede ondersteuning etc". Ik heb geen intake gesprek gehad. Verder ben ik erg tevreden over AN-I. Goede docent, prettige... Ik weet niet wat er bedoeld wordt met de vraag "het intakegesprek is een goede ondersteuning etc". Ik heb geen intake gesprek gehad. Verder ben ik erg tevreden over AN-I. Goede docent, prettige locatie

Het betreft een leerzame opleiding met praktijkcasussen waarbij je echt in werkelijke situaties wordt meegenomen. Het lesmateriaal is duidelijk en netjes, de docent geeft duidelijke feedback en... Het betreft een leerzame opleiding met praktijkcasussen waarbij je echt in werkelijke situaties wordt meegenomen. Het lesmateriaal is duidelijk en netjes, de docent geeft duidelijke feedback en tijdens de intake wordt alles goed uitgelegd en maak je op die manier ook kennis met de docent. Doordat je zelf je tempo mag bepalen en ook wanneer je start is het goed te combineren met thuis en/of werksituatie.