AN-i

Ik waardeer de cursusdagen in zijn geheel als volgt:
Informatie en lesmateriaal is goed, duidelijk en toepasbaar.
De feedback die u krijgt is als positief ervaren.
Het contact met ANi verloopt prettig.
Ik waardeer de opleiding in zijn geheel als volgt:
Het niveau van de opleiding was goed.
De docent is zeer deskundig en brengt nieuwe inzichten naar voren en voegt waarde toe aan de opleiding/cursus.
Wezenlijke verdieping van kennis en inzicht heeft plaatsgevonden.

N. Dijkstra

De opleiding Specialist Arbeidsrecht behandelt diepgaand de relevante onderwerpen binnen het arbeidsrecht, dit aan de hand van veel praktijkvoorbeelden. Een waardevolle en goed in de praktijk... De opleiding Specialist Arbeidsrecht behandelt diepgaand de relevante onderwerpen binnen het arbeidsrecht, dit aan de hand van veel praktijkvoorbeelden. Een waardevolle en goed in de praktijk toepasbare opleiding!

Reactie AN-i:

Dank u wel voor uw positieve feedback. Fijn dat u het als dusdanig heeft ervaren.

Ik heb het als zeer prettig en leerzaam ervaring. Veel praktijk voorbeelden.

Reactie AN-i:

Dank u wel voor uw positieve waardering en dat u uw opleiding als zodanig heeft ervaren.

Kim Olde Monnikhof / Estinea

Ik heb goede ervaring met An-i.nl. Communicatie verliep prima, duidelijk en overzichtelijk. Ook prettig dat ik eventuele casussen uit mijn werk mocht indienen, als ik daar vragen over had.

Reactie AN-i:

Bedankt voor uw positieve feedback en goed om te lezen dat u onze opleiding als dusdanig heeft ervaren.

Stephan

Zeer inspirerende masterclasses gevolgd bij AN-i. Het waren een viertal masterclasses over actuele onderwerpen en veranderingen in het arbeidsrecht. De masterclasses werden gegeven door Ulli... Zeer inspirerende masterclasses gevolgd bij AN-i. Het waren een viertal masterclasses over actuele onderwerpen en veranderingen in het arbeidsrecht. De masterclasses werden gegeven door Ulli Hoogland een specialist in zijn vakgebied. De praktijkgerichte dagen met aanvullend het inzicht geven in scherpe strategische actuele mogelijkheden spreken erg aan. Van overzichtelijke tot gecompliceerde arbeidsrechtelijke vraagstukken komen aan bod, zodat zowel een starter als een doorgewinterde jurist geïnspireerd worden. Alle deelnemers krijgen een rol bij de masterclasses daarmee wordt iedereen actief betrokken. Dit maken de masterclasses een eigen en specifieke opleiding in dit vakgebied.

Reactie AN-i:

Dank u wel voor uw positieve feedback over onze Workshops Masterclasses en fijn dat u deze 2-daagse als dusdanig heeft ervaren.

De cursusdagen heb ik niet gevolgd (geen uitnodiging ontvangen), dus ik weet niet of deze van toegevoegde waarde waren. Ik vond de cursus voornamelijk praktisch ingericht, hetgeen waar ik naar... De cursusdagen heb ik niet gevolgd (geen uitnodiging ontvangen), dus ik weet niet of deze van toegevoegde waarde waren. Ik vond de cursus voornamelijk praktisch ingericht, hetgeen waar ik naar zocht. De juridische kant wist ik al aardig, dus mijn verwachting was ook niet dat dit erg diep zal gaan. Enige punt wat van toegevoegde waarde (m.i.) kan zijn; verwerking wetsartikelen/jurisprudentie in de werkboeken.

Reactie AN-i:

Dank u wel voor uw positieve feedback en uw bevindingen. Wij zullen dit intern meenemen in het nog verder optimaliseren van onze opleidingen. Voor onze cursusdagen in 2018 zal ik u zeker gaan... Dank u wel voor uw positieve feedback en uw bevindingen. Wij zullen dit intern meenemen in het nog verder optimaliseren van onze opleidingen. Voor onze cursusdagen in 2018 zal ik u zeker gaan meenemen in onze uitnodigingen. U bent van harte welkom op deze dagen.

Prettig introductiegesprek. Vond wel dat antwoorden vaak pas te vinden waren in de verdiepingsstof op de website. Dat vind ik minder passen bij een basis leergang. Overigens had ik daar persoonlijk... Prettig introductiegesprek. Vond wel dat antwoorden vaak pas te vinden waren in de verdiepingsstof op de website. Dat vind ik minder passen bij een basis leergang. Overigens had ik daar persoonlijk geen problemen mee en heb ik dat ervaren als prettig en uitdagend.

Reactie AN-i:

Dank u wel voor uw positieve feedback en dat u uw opleiding als dusdanig heeft ervaren. Fijn dat u ook aan heeft gegeven wat u opviel binnen deze opleiding en waar wij ook naar zullen gaan kijken.

Prettig in de contacten. Snel antwoord op vragen. Kundig en niet opdringerig. Fijn om in eigen tempo te kunnen werken.

Reactie AN-i:

Dank uw wel voor uw positieve feedback en dat u uw opleiding als dusdanig heeft ervaren.

Sharon Hes

Inhoudelijk goede opleiding, goede deskundige docent, praktijkgericht, goede interactie, prettige opleidingsdagen.

Reactie AN-i:

Dank u wel voor uw positieve feedback. Het is goed om te lezen dat u als cursist onze benadering als prettig heeft ervaren.

Bianca Louwers / MTA bv.

De onderdelen mbt de docent heb ik minder hoog gewaardeerd, omdat ik weinig contact heb opgenomen met een docent.

Het is prima verlopen.