AN-i

Ik waardeer de cursusdagen in zijn geheel als volgt:
Informatie en lesmateriaal is goed, duidelijk en toepasbaar.
De feedback die u krijgt is als positief ervaren.
Het contact met ANi verloopt prettig.
Ik waardeer de opleiding in zijn geheel als volgt:
Het niveau van de opleiding was goed.
De docent is zeer deskundig en brengt nieuwe inzichten naar voren en voegt waarde toe aan de opleiding/cursus.
Wezenlijke verdieping van kennis en inzicht heeft plaatsgevonden.

L.M. Wittendorp

Goede ervaringen met An-i.nl. Duidelijke en snelle reacties op vragen en feedback op de gemaakte thuisopdrachten. Daarnaast heldere en interessante cursusdagen.

Omnyacc Pensioen- en HRM-adviseurs

Fijne organisatie, korte lijntjes.

Jo Renckens, Durv

Snelle reacties, nemen de tijd, ruime feedback.

Jolijn Scholtes

Erg goed, zowel online als de classroom trainingen

De lesstof was duidelijk en concreet. De praktijksituaties maakten het geheel interessanter en de opdrachten sloten goed aan.

De inhoud van de opleiding is uitstekend. Het contact is goed verlopen. Ik persoonlijk had het prettig gevonden als de antwoorden telefonisch besproken konden worden ook al begrijp ik dat dit erg... De inhoud van de opleiding is uitstekend. Het contact is goed verlopen. Ik persoonlijk had het prettig gevonden als de antwoorden telefonisch besproken konden worden ook al begrijp ik dat dit erg tijdrovend zal zijn. Ik denk dat ik meer dan 3 cursusdagen ook fijn had gevonden. Die dagen waren voor mij erg leerzaam en een fijne aanvulling op het lesmateriaal.

Ik heb de leergang Arbeidsrecht gevolgd met als doel mijn kennis op te frissen. Ik vond het prettig om middels theorie en casussen de stof eigen te maken. De communicatie verliep prima. Samenvattend... Ik heb de leergang Arbeidsrecht gevolgd met als doel mijn kennis op te frissen. Ik vond het prettig om middels theorie en casussen de stof eigen te maken. De communicatie verliep prima. Samenvattend een positieve ervaring met An-i.

Prettig contact, goede begeleiding, antwoordmodules worden snel nagekeken.