Deskundigheid van het team van Amsterdam Plastic Surgery
Nabehandeling
Informatie over verloop van de behandeling
Deskundigheid van Dr. Ali Pirayesh
9.8/10

Tilly

Begripvolle, persoonlijke benadering. Zeer goede chirurg. Als je je ergens op je gemak voelt is het bij Amsterdam Plastic Surgery

Persoonlijk, uitstekende chirurg met veel ervaring.

Nellie

Ik heb een face-/halslift gehad met liposuctie en daar ben ik zo tevreden over! Hij heeft mij vijftien jaar teruggegeven op een natuurlijke manier. Dr.Ali is in zoveel behandelingen gespecialiseerd,... Ik heb een face-/halslift gehad met liposuctie en daar ben ik zo tevreden over! Hij heeft mij vijftien jaar teruggegeven op een natuurlijke manier. Dr.Ali is in zoveel behandelingen gespecialiseerd, ik ben heel blij dat ik bij hem terecht ben gekomen. Mocht ik besluiten om nog eens iets te laten doen dan ga ik dat zeker door Dr. Ali Pirayesh laten uitvoeren, deze man heeft gouden handen!!

Dr. Ali neemt echt de tijd voor je.

IK heb bij APS verschilende soorten behandelingen ondergaan met verbluffend resultaat.

De allround deskundigheid, intelligentie en fijngevoeligheid van dr. Pirayesh

Een iets alertere aanpak en tegenwoordigheid van geest van de rest van het team.

Prima. Persoonlijk professioneel.

Persoonlijk. Dr. Ali pirayesh herkent z'n patiënten herrinerd zich de verhalen van een vorig bezoek. Persoonlijk. Goed bereikbaar zowel aan de telefoon als het parkeren.

Iets meer uitleg over de behandelingen wat voor de assistentes heel gewoon lijkt is voor patiënten soms abracadabra.

Caroline Witte

Kom al 5 jaar bij Ali Pirayesh. Uitmuntende service.

Nvt

Nvt

Midfacelift

Dr Pirayesh luistert goed en geeft goede raad voor juiste behandeling

Onduidelijkheid over nazorg

Stevie

Warme relaxte sfeer, enorm servicegericht. Heldere uitleg, begeleiding en after care. Eva een top representative en Ali een man die vertrouwen geeft door z'n capabale en down to earth attitude!

Barbara K

Een hele fijne kliniek waar men verstand van zaken heeft. Ik ben ontzettend tevreden met mijn fillers en botoxbehandeling. Dr. Ali Pirayesh heeft de vermoeidheid uit mijn gezicht gehaald waardoor ik... Een hele fijne kliniek waar men verstand van zaken heeft. Ik ben ontzettend tevreden met mijn fillers en botoxbehandeling. Dr. Ali Pirayesh heeft de vermoeidheid uit mijn gezicht gehaald waardoor ik er tien jaar jonger uit zie en ook weer voel! Amsterdam Plastic Surgery is een topkliniek!

Barbara

Buikwand correctie in combinatie met lipo:
Buikwand correctie in combinatie met lipo:
Na uitgebreid zoeken ben ik via via terechtgekomen bij Dr Pirayesh. Volgens horen zeggen is hij de allerbeste plastisch chirurg en weet hij altijd de natuurlijke schoonheid te behouden. Daarnaast scheen hij de koning te zijn mbt body sculpten en dat was precies waar ik naar op zoek was. Daarnaast is dr Pirayesh cum laude afgestudeerd en heeft hij na zijn studie medicijnen nog 12 jaar door gestudeerd voor chirurgie en plastische chirurgie. Dat gaf mij het vertrouwen om mijn buik (na 3 keizersnedes en flink wat opgebouwd buikvet) onder handen te laten nemen.
Dr Ali Pirayesh is zeer bescheiden over zijn kundigheid als plastisch chirurg, dat siert hem ongelooflijk! Vanaf de intake tot en met de litteken nabehandeling ben ik onder de indruk van dr Pirayesh en zijn team. Het eindresultaat is boven verwachting. Nooit verwacht dat mijn taille van maat 46/48 kon slinken naar maat 42 en volledig in balans met de rest van mijn lijf. Vol vertrouwen draag ik weer een spijkerbroek en durf ik weer in bikini. En niet te vergeten: mijn favoriete sporten: tennis, golf, skiën gaan stukken beter nu ik weer in balans ben met mijn lijf. Met veel plezier sta ik onder de douche en bewonder ik mijn taille. Ik ben dr Pirayes ongelooflijk dankbaar en beveel hem van harte aan.

Dat dr Pirayesh cum laude is afgestudeerd, 18 jaar studie (medicijnen, chirurgie, plastische chirurgie) en ruim 10 jaar ervaring heeft met opereren. Dit in combinatie met geweldige recensies van... Dat dr Pirayesh cum laude is afgestudeerd, 18 jaar studie (medicijnen, chirurgie, plastische chirurgie) en ruim 10 jaar ervaring heeft met opereren. Dit in combinatie met geweldige recensies van zijn patiënten.

Graag jullie website vertalen in het nederlands : )

Ik kom zeker terug! Wat een geweldige plastisch Chirurg! Ik ben super blij met mijn nieuwe borsten.