Deskundigheid van het team van Amsterdam Plastic Surgery
Nabehandeling
Informatie over verloop van de behandeling
Deskundigheid van Dr. Ali Pirayesh
9.8/10

Corinne

Fantastisch

Misschien klassieke/lounge muziek ipv sky radio?

Super professioneel met intense aandacht voor de patiënt. Ook de nazorg is uitstekend!

Dr Ali Pirayesh is bijzonder professioneel, neemt alle aandacht voor de patiënt. Niet alleen bij het intake-gesprek, maar ook de dagen na de operatie werd er mij telkens gevraagd hoe het met mij... Dr Ali Pirayesh is bijzonder professioneel, neemt alle aandacht voor de patiënt. Niet alleen bij het intake-gesprek, maar ook de dagen na de operatie werd er mij telkens gevraagd hoe het met mij ging. Ook is hij dag en nacht te bereiken en geeft hij direct adequaat antwoord. Ik zou hem iedereen aan kunnen bevelen (wat ik ook doe)

Klassieke muziek oid in wacht-/behandelkamer i.p.v. skyradio

Ik had al lang een complex over mijn neus. Ik had een bult, scherpe kanten en een lompe tip. Ik heb lang getwijfeld of ik een neuscorrectie zou laten doen, aangezien het je gezicht helemaal kan... Ik had al lang een complex over mijn neus. Ik had een bult, scherpe kanten en een lompe tip. Ik heb lang getwijfeld of ik een neuscorrectie zou laten doen, aangezien het je gezicht helemaal kan veranderen. Na lang twijfelen, ging ik op consultatie bij Dr. Pirayesh en had meteen een goed gevoel bij hem. Wat me opviel, is dat hij een enorm oog voor detail heeft. Zo merkte hij dingen op aan mijn neus die ik zelf nog niet eerder gezien had. Hij wist meteen wat hij moest doen aan mijn neus om een mooi resultaat te bekomen. Augustus 2017 heb ik mijn neus laten corrigeren en ik ben super tevreden over het resultaat. Het is heel natuurlijk gebleven, niemand zou ooit zeggen dat ik ooit mijn neus heb laten opereren. Mijn gezicht is vrouwelijker en verfijnder geworden. De bult is weg, mijn neus is recht geworden. Ik heb weinig last gehad van de operatie, nazorg was uitstekend. Ik zou zeker opnieuw voor Dr. Pirayesh kiezen, en kan hem iedereen aanraden!

Dr. Pirayesh heeft oog voor detail, en is zeer deskundig. Als ik vragen had, kon ik altijd bij hem terecht.

Arts is heel deskundig en professioneel, betrouwbaar.
Assistenten vriendelijk, goed team.

Dr. Pirayesh erg professioneel, vakkundig, betrouwbaar.
Assistenten aardig en de nazorg is goed geregeld.

Vriendelijke en vakkundige mensen.

Vakkundig en eerlijk advies.

Voorlichting op papier op website omtrent ingreep. Wat wel en niet doen voor-tijdens-na de ingrepen.

Prettig omgeving en attentief assistent

Arnold Verberne

Uitstekend.
Goed advies en een zeer goed resultaat van de behandeling.
Ook de nazorg is exemplarisch

Hoge kwaliteit van de behandeling. Resultaat stemt overeen met de verwachting, iets wat in deze sector zeker niet gemeen goed is

Alex Meijer

Zeer professioneel, heel aardig en resultaat boven verwachting 10/10

Zeer goed. Goede en persoonlijke service

persoonlijke service. Nemen uitgebreid de tijd. Zeer goed bereikbaar voor alle vragen