Deskundigheid van het team van Amsterdam Plastic Surgery
Nabehandeling
Informatie over verloop van de behandeling
Deskundigheid van Dr. Ali Pirayesh
9.8/10

Cornelisa

Op maat afspraak maken en voorlichting: 10 .
Verwachtingen bespreken : 10 . Ali Pirayesh heeft mij goed voorgelicht wat ik kan verwachten en wat niet. Ook waar de grenzen van behandeling liggen aangaande te verwachten resultaat en risico's van behandelingen
Veel aandacht voor de klant.

Op maat afspraak maken en voorlichting: 10 .
Veel aandacht voor de klant. Zeer kundige arts en lieve medewerkers.

Nee, geen verbeterpunten.

Prettige manier van omgang en heel erg tevreden met het resultaat!

Hele goede expertise en kundig geholpen, vriendelijk personeel en allemaal prettig, gemoedelijk in de omgang.

Wat mij opviel bij het intake gesprek over de ingreep is dat Dr pirayesh op een vel papier met pen wat notities maakte over de ingreep en mij dingen meedeelde over de operatie en ik hierop (soort... Wat mij opviel bij het intake gesprek over de ingreep is dat Dr pirayesh op een vel papier met pen wat notities maakte over de ingreep en mij dingen meedeelde over de operatie en ik hierop (soort kladvel kwam het over) mijn handtekening moest zetten dienend als persoonlijke soort van overeenkomst/ checklist over de betreffende ingreep.

Ik zou aanraden voor alle ingrepen dit proces te standaardiseren. Dus per ingreep een invul formulier maken voor Dr. Zodat hij a. Niet alles telkens uit hoofd moet herhalen/ afvragen of hij onverhoopt iets vergeten is voor te leggen, b. Betere leesbaarheid en makkelijker digitaal te documenteren. Nogmaals is iets wat mij opviel en puur tip om het voor henzelf makkelijker te maken en het proces te professionaliseren.

Verder heb ik terwijl ik voor controle terug kwam meerdere keren in de wachtkamer andere wachtende cliënten horen klagen over dat ze vaak lang moeten wachten / uitloop hebben veel langer dan het oorspronkelijke tijdstip van de geplande afspraak. En dat zij van ver zijn komen rijden of ook nog aansluitend werk afspraken hebben die daardoor in de knel komen. Dus beter kijken naar de benodigde tijd bij welk soort afspraak en dit communiceren naar diegene die inplant zodat er geen ontevreden cliënten in de wachtkamer zitten: )

Ik ben super tevreden over jullie kliniek en zou het super zonde vinden dat door zoiets wellicht geklaagd wordt terwijl dit mijn inziens makkelijk te verhelpen is.

Ik heb een arm- en een borstlift laten doen. Resultaat ik ben niet tevreden en zeer verdrietig. 2 ongelijke armen en borsten. Je hebt hier totaal geen garantie op zijn werkwijze.
Hij wil je...
Hij wil je helpen - echter tegen betaling van een fors bedrag.

Ik heb een second opinion laten doen. Deze arts vond het schandalig hoe hij mij zo achtergelaten had.
Deze second opinion
arts heeft als trots en liefde voor zijn werk de uitspraak gedaan.
Ik zou dit zeker niet zo laten en nogmaals opereren totdat een bijna perfect en een naar tevreden resultaat is bereikt.
Zoiets komt bij Dr Ali niet op . Alleen tegen betaling

De prijzen

Als arts garantie op je werk geven.

Bij mij is er bio Alcamid verwijderd, en erna een hals facelift.
Nu na anderhalf jaar veel bulten in mijn gezicht. Eigenlijk al vanaf het begin ,toen het er zogenaamd uit gehaald is. Bij mij is er bio Alcamid verwijderd, en erna een hals facelift.
Heb een MRI scan gehad ,en er zit nog heel veel bio Alcamid in mijn gezicht
,zelfs onder mijn ogen .eigenlijk ben ik niet tevreden over het verwijderen van de bio Alcamid .
Voor die 4750,00. En dan die bulten . Dan voor de hals facelift 12.500,00. Dus best veel betaald.
En geen mooi resultaat .

Denk voor hals face lift wel goed .

Geen permanente fillers meer verwijderen .
Want je krijgt bulten .

Ali is de beste chirurg als het gaat om deskundigheid en ervaring. Er is een duidelijke uitleg van de behandeling en alle ruimte voor vragen. Hij weet als geen ander wensen van de cliënt met zoveel... Ali is de beste chirurg als het gaat om deskundigheid en ervaring. Er is een duidelijke uitleg van de behandeling en alle ruimte voor vragen. Hij weet als geen ander wensen van de cliënt met zoveel precisie ten uitvoer te brengen.
Er wordt veel aandacht besteed aan de nazorg.
Er is een nauwe samenwerking met zijn team, die goed op hem zijn ingespeeld.

De beste plastisch chirurg die ik ken Ali Pirayesh ......nooit bang voor foute behandeling of raar uiterlijk...goede producten worden gebruikt... secuur in de chirurgie, mooie resultaten gezien.

cliënten zijn in professionele handen....kundigheid ten top...

Ali Pirayesh heeft het in zijn praktijk op de Jan van Goyenkade mijn inziens te druk voor cosmetische behandelingen de toenemende trent om te botoxen en fillers zijn daar de oorzaak van zijn... Ali Pirayesh heeft het in zijn praktijk op de Jan van Goyenkade mijn inziens te druk voor cosmetische behandelingen de toenemende trent om te botoxen en fillers zijn daar de oorzaak van zijn kundigheid wordt steeds meer bekend Ali werkt alleen weg rust ....Ik heb het anders bij hem meegemaakt. Dat vind ik jammer maar begrijp het.

E.Schoo

Zeer professioneel,geïnteresseerd ,vriendelijk,punctueel

Jessica Koenen

Geweldige kliniek!!!

Zeer deskundig en vriendelijk van zowel dr. Pirayesh als zijn team

Adri Cohen-Lensen

Het was een heftige gebeurtenis! Een hals, face-lift . Echter, wat een mooi resultaat. Mijn advies is; luister goed naar je plastisch chirurg als het gaat over de nazorg !

Heel tevreden over de behandeling , informatie vooraf! Nabehandeling super goed en zeer tevreden

Alle aandacht en tijd om behandelplan door te spreken ! Super