Deskundigheid van het team van Amsterdam Plastic Surgery
Nabehandeling
Informatie over verloop van de behandeling
Deskundigheid van Dr. Ali Pirayesh
9.8/10

Schelling

Zeer mooi resultaat met fillers

zeer goede uitleg, was voor mij de eerste keer

nee

A.

Erg op mijn gemak gesteld, was erg zenuwachtig

rustige benadering

nee

Wies

Super goed! Dikke 10 voor dr. Ali en zijn team

Nazorg en vriendelijkheid

Kellerman

Fijn, gaat snel

goede arts, weet waar hij het over heeft.

Vermeer

Als prettig ervaren

Kleinschalig, tijd voor de behandeling

weinig

Anika Vermue

Zeer tevreden over de PrP behandeling

Professioneel en zeer welkom gevoel

T.

Proffesioneel

goede service

W.

Twee weken geleden een borstlift met implantaat laten doen door dr. Ali. Super tevreden over de behandeling / operatie / opname en verblijf in de kliniek. Weinig napijn slechts wat ongemak, de dames... Twee weken geleden een borstlift met implantaat laten doen door dr. Ali. Super tevreden over de behandeling / operatie / opname en verblijf in de kliniek. Weinig napijn slechts wat ongemak, de dames bij APS superlief en vol aandacht. Eindresultaat nu al prachtig ! Zoooo blij mee !!!

Geen opmerkingen

Eerst wil ik even stil staan Dr Pirayesh aan humanitair werk doet en dat hij ook het patent geschonken heeft voor een kunsthuid ter behoeve van ernstige brand wonden
Deze man is niet alleen...
Deze man is niet alleen commercieel bezig maar wil mensen echt helpen.
Je betaald misschien iets meer voor sommige behandelingen maar daar is het resultaat ook na er zit echt verschil tussen een plastische of een cosmetisch arts.
Ik raad een ieder aan die iets wil laten verbeteren cosmetisch om een gesprek aan te gaan met Dr.Pirayesch

Heel veel kennis verwijs je ook door als hij denkt dat iemand anders er meer van weet.

Tja je moet wel de tijd er voor nemen want het kan wel eens uitlopen maar als je daar rekening mee houd ze hebben heerlijke koffie en het wachten is het meer dan waard

W.

Super tevreden !

Dr. Ali is zeer kundig en ervaren