9.7/10
Deskundigheid van het team van Amsterdam Plastic Surgery
Nabehandeling
Informatie over verloop van de behandeling
9.5/10
Deskundigheid van Dr. Ali Pirayesh
9.9/10

De beste plastisch chirurg die ik ken Ali Pirayesh ......nooit bang voor foute behandeling of raar uiterlijk...goede producten worden gebruikt... secuur in de chirurgie, mooie resultaten gezien.

cliënten zijn in professionele handen....kundigheid ten top...

Ali Pirayesh heeft het in zijn praktijk op de Jan van Goyenkade mijn inziens te druk voor cosmetische behandelingen de toenemende trent om te botoxen en fillers zijn daar de oorzaak van zijn kundigheid wordt steeds meer bekend Ali werkt alleen weg rust ....Ik heb het anders bij hem meegemaakt. Dat vind ik jammer maar begrijp het.

E.Schoo

Zeer professioneel,geïnteresseerd ,vriendelijk,punctueel

Jessica Koenen

Geweldige kliniek!!!

Zeer deskundig en vriendelijk van zowel dr. Pirayesh als zijn team

Adri Cohen-Lensen

Het was een heftige gebeurtenis! Een hals, face-lift . Echter, wat een mooi resultaat. Mijn advies is; luister goed naar je plastisch chirurg als het gaat over de nazorg !

Heel tevreden over de behandeling , informatie vooraf! Nabehandeling super goed en zeer tevreden

Alle aandacht en tijd om behandelplan door te spreken ! Super

Top !! heel goed advies /goedbehandeling / nabehandeling!!

Corinne

Fantastisch

Misschien klassieke/lounge muziek ipv sky radio?

Super professioneel met intense aandacht voor de patiënt. Ook de nazorg is uitstekend!

Dr Ali Pirayesh is bijzonder professioneel, neemt alle aandacht voor de patiënt. Niet alleen bij het intake-gesprek, maar ook de dagen na de operatie werd er mij telkens gevraagd hoe het met mij ging. Ook is hij dag en nacht te bereiken en geeft hij direct adequaat antwoord. Ik zou hem iedereen aan kunnen bevelen (wat ik ook doe)

Klassieke muziek oid in wacht-/behandelkamer i.p.v. skyradio

Ik had al lang een complex over mijn neus. Ik had een bult, scherpe kanten en een lompe tip. Ik heb lang getwijfeld of ik een neuscorrectie zou laten doen, aangezien het je gezicht helemaal kan...

Dr. Pirayesh heeft oog voor detail, en is zeer deskundig. Als ik vragen had, kon ik altijd bij hem terecht.

Arts is heel deskundig en professioneel, betrouwbaar.
Assistenten vriendelijk, goed team.