Utrechtse Introductie Tijd

Utrechtse Introductie Tijd

Uw ervaring

Ja! Wilde graag helpen, reageerden snel en waren behulpzaam!

Goede ervaring!

Flexibel en behulpzaam

A. de Kok

Erg tevreden over levering vlaggenmast

Uw ervaring

Ik ben erg tevreden over de aanschaf en levering van de mooie aluminium vlaggenmast.
Er werd adequaat en snel gereageerd op de mail en er werd telefonisch contact opgenomen om de laatste zaken met elkaar te regelen. Ik bestelde op woensdag en vrijdag werd de mast al geleverd. De lengte van de mast die ik wilde was niet op voorraad aanwezig maar er werd meteen een alternatief voorstel gedaan.

Complimenten ook over de communicatie van de chauffeur die in de ochtend belde dat hij die dag zou komen en een uur voordat hij bij ons zou zijn ook nog netjes zijn komst aankondigde, zoals ik hem verzocht had.

Ik ben een tevreden klant en zal mijn ervaring zeker delen met anderen.

RDRW

Beoordeling Red de Rijke Weide vlaggen

Uw ervaring

Vlaggen zien er mooi uit en de levering was ook goed! Het lijkt of ze een beetje 'rimpelen', maar misschien trekt dat nog bij.

Vlaggen Ladies Fun Sports

Uw ervaring

Ik ben zeer tevreden met mijn aankoop van vlaggen via Amstelbeachflags. Ik heb de bestelling gedaan en kon rekenen op een vlotte afhandeling van mijn bestelling en service.

L.V.Plantaris

Mooie beachflags voor een redelijke prijs, goede service en snelle levering.

P. van der Wal

Beach vlaggen

Scratch Muziekdagen Leiden

Beachflag geeft juiste uitstraling aan evenement

Uw ervaring

Na wat onderzoek op internet, uitgekomen bij Amstel Beachflags ivm spoedklus. Goede service en ook snelle levering, waar je dan wel echt meer voor moet betalen. Dwingt wel tot het volgende keer... Na wat onderzoek op internet, uitgekomen bij Amstel Beachflags ivm spoedklus. Goede service en ook snelle levering, waar je dan wel echt meer voor moet betalen. Dwingt wel tot het volgende keer bijtijds bestellen. Maar verder alles in goed overleg en snelle reactietijd, dus ik kom zeker terug.

Lacerta

Beoordeling Amstel Beachflags

Zeer snelle levering.
Goede en snelle reactie bij probleem met voetjes

GBRenkum

Gemeenteraadverkiezingen, Prima service, snel en goede kwaliteit

Uw ervaring

zeer klantvriendelijk en meedenkend, we hadden ze snel nodig voor de verkiezingen en dat is gelukt