Verbeek en Bol v.o.f.

Cadeau voor klant!

Uw ervaring

Vriendelijk te woord gestaan en soepele afhandeling!

Tevreden!

Uw ervaring

Adequate actie op mijn bestelling qua meedenken. Met als resultaat mooie beachflags!

Yoena, Delft

Beachflag Yoena Delft

Uw ervaring

De snelle levering, klantvriendelijkheid en een zeer goed resultaat. Uitstekend materiaal!

J. Pronk

Snel contact, goede service, mooi materiaal.

Uw ervaring

Opvallend snelle en goede service. Onze krappe deadline werd mooi gehaald en er werd geen moment moeilijk over gedaan. Prima prijs-kwaliteit verhouding; zeer degelijk materiaal en eenvoudig te... Opvallend snelle en goede service. Onze krappe deadline werd mooi gehaald en er werd geen moment moeilijk over gedaan. Prima prijs-kwaliteit verhouding; zeer degelijk materiaal en eenvoudig te monteren. Wij zijn zeer tevreden!

Utrechtse Introductie Tijd

Utrechtse Introductie Tijd

Uw ervaring

Ja! Wilde graag helpen, reageerden snel en waren behulpzaam!

Goede ervaring!

Flexibel en behulpzaam

A. de Kok

Erg tevreden over levering vlaggenmast

Uw ervaring

Ik ben erg tevreden over de aanschaf en levering van de mooie aluminium vlaggenmast.
Er werd adequaat en snel gereageerd op de mail en er werd telefonisch contact opgenomen om de laatste zaken met elkaar te regelen. Ik bestelde op woensdag en vrijdag werd de mast al geleverd. De lengte van de mast die ik wilde was niet op voorraad aanwezig maar er werd meteen een alternatief voorstel gedaan.

Complimenten ook over de communicatie van de chauffeur die in de ochtend belde dat hij die dag zou komen en een uur voordat hij bij ons zou zijn ook nog netjes zijn komst aankondigde, zoals ik hem verzocht had.

Ik ben een tevreden klant en zal mijn ervaring zeker delen met anderen.

RDRW

Beoordeling Red de Rijke Weide vlaggen

Uw ervaring

Vlaggen zien er mooi uit en de levering was ook goed! Het lijkt of ze een beetje 'rimpelen', maar misschien trekt dat nog bij.

Vlaggen Ladies Fun Sports

Uw ervaring

Ik ben zeer tevreden met mijn aankoop van vlaggen via Amstelbeachflags. Ik heb de bestelling gedaan en kon rekenen op een vlotte afhandeling van mijn bestelling en service.