Verschuren

Vlaggen zijn zeer snel geleverd. Vakkundig advies gekregen tegen scherpe prijzen. Aanrader.

Veritas

Zeer tevreden. Prijzen zijn hier erg scherp voor de geleverde kwaliteit.

Versterken BV

Prachtige banieren in ontvangst mogen nemen. Wij hebben gekozen voor afwerking met tunnel aan de bovenzijde. De afmeting week af van standaard, maar dat was allemaal geen probleem. Gebeld en kreeg... Prachtige banieren in ontvangst mogen nemen. Wij hebben gekozen voor afwerking met tunnel aan de bovenzijde. De afmeting week af van standaard, maar dat was allemaal geen probleem. Gebeld en kreeg binnen 5 minuten een prijs in de mail.

Afwerking van de banieren is van goede kwaliteit. De kleuren zijn vol en het ontwerp staat er scherp op.
Al met al tevreden, wij komen zeker terug als de vlaggen weer aan vervanging toe zijn.

Tim Bokma

Fantastische ervaring met dit bedrijf. Wij zijn echt uit de brand geholpen!

Spoed bestelling geplaatst. Let goed op de uiterste data die vermeld staan. Leverdatum is niet 100% gegarandeerd.
Na contact met klantenservice is het uiterste gedaan de levering op de...
Na contact met klantenservice is het uiterste gedaan de levering op de gewenste datum. Dit is wonderwel gelukt.

Uw ervaring

Sterk geregeld om spoedlevering met spoed geleverd te krijgen

Patrick

Top geregeld!

Uw ervaring

Ik zal zeker dit bedrijf aanbevelen !! Altijd via de mail contact gehad reageerd snel en geef advies alles keurig via de post ontvangen en het geleverde product wat ik voor ogen had is ook zo... Ik zal zeker dit bedrijf aanbevelen !! Altijd via de mail contact gehad reageerd snel en geef advies alles keurig via de post ontvangen en het geleverde product wat ik voor ogen had is ook zo geworden helemaal Top een dikke pluim voor deze onderneming !!!

Van Oordering

Banieren voor onze vlaggenmast laten drukken. Ons logo komt er mooi op uit. Erg blij mee.

Uw ervaring

Drukproef proces ging ongelooflijk snel, we kregen direct een drukproef. Aanpassingen maken was ook geen probleem en werd niet moeilijk over gedaan, we hebben het precies zo gekregen als wij het... Drukproef proces ging ongelooflijk snel, we kregen direct een drukproef. Aanpassingen maken was ook geen probleem en werd niet moeilijk over gedaan, we hebben het precies zo gekregen als wij het hebben wilden.

Neil Jonkers

Fantastisch geholpen door de mannen van vlag-bedrukken.nl.

Bertens

Super fijne ervaring met Vlag-bedrukken.nl. Alles goed gecommuniceerd en mooi op tijd voor onze opening. De vlaggen met ons logo zijn een waardevolle toevoeging aan onze professionele... Super fijne ervaring met Vlag-bedrukken.nl. Alles goed gecommuniceerd en mooi op tijd voor onze opening. De vlaggen met ons logo zijn een waardevolle toevoeging aan onze professionele bedrijfsuitstraling.

Beachflags voor ons event. Kwamen net op tijd! Was ook een spoed kluis, maar de belofte werd waargemaakt.