Louise

Uw ervaring

Alles aan dit bedrijf is super. Voor een particulier met een zéér bescheiden order (4 stuks) kreeg ik vlaggen die mooier dan gedacht waren, via een vlekkeloze en eenvoudige bestelprocedure, binnen... Alles aan dit bedrijf is super. Voor een particulier met een zéér bescheiden order (4 stuks) kreeg ik vlaggen die mooier dan gedacht waren, via een vlekkeloze en eenvoudige bestelprocedure, binnen een week, en begeleid door een competente en vriendelijke servicedesk.

Skydive Hilversum

Super behulpzaam en mega snel!

Uw ervaring

Snel, behulpzaam en vriendelijk. We hadden binnen een paar dagen vlaggen en een banner nodig en dat was geen probleem. Ze hebben zelfs alles met een DHL spoed ochtend-levering laten komen! We zijn... Snel, behulpzaam en vriendelijk. We hadden binnen een paar dagen vlaggen en een banner nodig en dat was geen probleem. Ze hebben zelfs alles met een DHL spoed ochtend-levering laten komen! We zijn mega blij, volgende keer weten we weer waar we aan gaan kloppen!

School VO

Goede kwaliteit en topservice

Uw ervaring

Mooie vlaggen geleverd, snelle levering en een erg prettig contact met het bedrijf.

Kloostertuin Hemelum

Betrouwbaar adres

Kwaliteit snel geleverd

Vitalize

Zeer tevreden

Uw ervaring

Goede service, snelle levering en kwalitatief goede banieren! Zeker een aanrader!

Hans van Noort

Klantvriendelijke en snelle service, en een prachtvlag

Uw ervaring

De hulp bij het kiezen van een kwalitatief toereikend ontwerp voor de grote vlag was heel fijn, en levering was supersnel.

Klokgieter

Heel tevreden

Uw ervaring

De medewerker dacht heel goed mee mbt het ontwerp

De Mennen

Super tevreden!

Uw ervaring

Er werd goed en veel meegedacht over een spoedlevering van onze vlag. Nadat deze met een drukfout was geleverd, heeft Amstelbeachflags er alles aan gedacht om dit snel en kosteloos te herstellen.... Er werd goed en veel meegedacht over een spoedlevering van onze vlag. Nadat deze met een drukfout was geleverd, heeft Amstelbeachflags er alles aan gedacht om dit snel en kosteloos te herstellen. Heel tevreden met alle service, én de kwaliteit van het product!

Ariane Bouw

Uw ervaring

Goede kwaliteit vlaggen en snel geleverd

Kaasboerderij van leeuwen en van Doesburg Culemborg

Uw ervaring

Een bedrijf dat met je meedenkt!! Erg fijn!!