De Mennen

Super tevreden!

Uw ervaring

Er werd goed en veel meegedacht over een spoedlevering van onze vlag. Nadat deze met een drukfout was geleverd, heeft Amstelbeachflags er alles aan gedacht om dit snel en kosteloos te herstellen.... Er werd goed en veel meegedacht over een spoedlevering van onze vlag. Nadat deze met een drukfout was geleverd, heeft Amstelbeachflags er alles aan gedacht om dit snel en kosteloos te herstellen. Heel tevreden met alle service, én de kwaliteit van het product!

Ariane Bouw

Super

Uw ervaring

Goede kwaliteit vlaggen en snel geleverd

Kaasboerderij van leeuwen en van Doesburg Culemborg

Super

Uw ervaring

Een bedrijf dat met je meedenkt!! Erg fijn!!

Ebike Specialist

Prachtige vlaggen laten maken met bedrijfslogo. Wij zijn helemaal tevreden.

Bodewes

Vlaggen besteld met bedrijfslogo erop. Kwaliteit is uitmunted. Net als de service bij vragen en natuurlijk de snelle levertijd.
Ontwerp werd gratis opgemaakt. Wij zijn erg tevreden met het...
Ontwerp werd gratis opgemaakt. Wij zijn erg tevreden met het eindresultaat.

marijke kamsma

Hier liggen vijf prachtige banieren van Amstelbeachflags klaar om de lucht in te gaan. Wij gebruiken de banieren als vervanger van een bouwbord voor restauratie van een rijksmonument. Omdat de... Hier liggen vijf prachtige banieren van Amstelbeachflags klaar om de lucht in te gaan. Wij gebruiken de banieren als vervanger van een bouwbord voor restauratie van een rijksmonument. Omdat de boerderij groot is is het fijn hele grote formaten te kunnen bestellen. Heel blij met deze vrolijke en betaalbare keuze!

Prima en snelle service!

Vna Iddekingen

Super ervaring met Amstel Beachflags. Alles keurig op tijd geleverd.
Denken goed mee. Hoge kwaliteit van de bedrukking heeft ons doen besluiten opnieuw te bestellen.

Max Ebering

Fantastisch geholpen. Erg blij met hetg eindresultaat.

Verschuren

Vlaggen zijn zeer snel geleverd. Vakkundig advies gekregen tegen scherpe prijzen. Aanrader.

Veritas

Zeer tevreden. Prijzen zijn hier erg scherp voor de geleverde kwaliteit.