Defecte vlaggen, maar goede probleemoplossing

Uw ervaring

We hadden met spoed 3 vlaggen nodig ivm een wegopbreking. Er waren wat onderdelen met beschadigingen, maar dit is uiteindelijk goed opgelost.

Le Bazar Wonen

Prima levering van een prima product

Prima levering van een prima product

Voedselbank Dronten

Uitstkende ervaring, vakmanschap!

Uitstkende ervaring, vakmanschap!

W.A. Bomgaars

Uw ervaring

Goed product (opvallend PR medium)
Snel geleverd.

Badkamerwarenhuis.nl

Prima service

Uw ervaring

Snelle en correcte afwikkeling, afspraken werden goed na gekomen

Miniportworld

Uitstekende dienstverlening

Uw ervaring

Naar aanleiding van een kwaliteitsvraag heeft Amstelbeachflags zeer snel en adequaat gehandeld.

huisarts

Beachflag

Uw ervaring

Snelle afhandeling, wel verkeerd product geleverd maar hier is goede oplossing voor gekomen

Sjaak van Zinderen, van Houtum b.v.

Beoordeling 01

Beoordeling 01

rond consulting BV

Coulance na niet leveren beachflags

Uw ervaring

Door een storing in het productieproces, bleek onze bestelling van 2 beachflags niet te zijn uitgevoerd.
Uiteraard waren wij zeer teleurgesteld en niet echt blij. Wel werd de financiële afwikkeling diezelfde dag nog geregeld, wat netjes was.
Op een later tijdstip werd ik opnieuw door Amstel Beachflags benaderd. Zij vonden het erg vervelend dat het zo gelopen was en boden ons als coulance aan om de 2 beachflags als nog te leveren, maar dit keer kosteloos. Wij konden deze geste uiteraard zeer waarderen!

B. Wessels

Keurige levering!