L.V.Plantaris

Mooie beachflags voor een redelijke prijs, goede service en snelle levering.

P. van der Wal

Beach vlaggen

Scratch Muziekdagen Leiden

Beachflag geeft juiste uitstraling aan evenement

Uw ervaring

Na wat onderzoek op internet, uitgekomen bij Amstel Beachflags ivm spoedklus. Goede service en ook snelle levering, waar je dan wel echt meer voor moet betalen. Dwingt wel tot het volgende keer... Na wat onderzoek op internet, uitgekomen bij Amstel Beachflags ivm spoedklus. Goede service en ook snelle levering, waar je dan wel echt meer voor moet betalen. Dwingt wel tot het volgende keer bijtijds bestellen. Maar verder alles in goed overleg en snelle reactietijd, dus ik kom zeker terug.

Lacerta

Beoordeling Amstel Beachflags

Zeer snelle levering.
Goede en snelle reactie bij probleem met voetjes

GBRenkum

Gemeenteraadverkiezingen, Prima service, snel en goede kwaliteit

Uw ervaring

zeer klantvriendelijk en meedenkend, we hadden ze snel nodig voor de verkiezingen en dat is gelukt

Broekhuis

Kwaliteit

Uw ervaring

Vlaggen zien er goed uit, kleuren worden scherp weergegeven. Wij hebben een 4 kleuren logo en hadden onze twijfels of dit wel mooi zou worden. Nu de vlaggen hebben ontvangen zijn we erg tevreden.... Vlaggen zien er goed uit, kleuren worden scherp weergegeven. Wij hebben een 4 kleuren logo en hadden onze twijfels of dit wel mooi zou worden. Nu de vlaggen hebben ontvangen zijn we erg tevreden. Prijs en kwaliteit zijn goed in verhouding.

3 Drop Beachflags

Uw ervaring

Snelle en vriendelijke service. Beachflags veel eerder geleverd dan verwachte leverdatum.

Fashion Factory

De Beachvlaggen trekken lekker veel aandacht!

Uw ervaring

Wij hebben sinds enige tijd een winkel, alleen kregen we de indruk dat voorbijgangers niet helemaal zeker wisten of we wel open waren. Dat is nu helemaal verholpen door het plaatsen van 2... Wij hebben sinds enige tijd een winkel, alleen kregen we de indruk dat voorbijgangers niet helemaal zeker wisten of we wel open waren. Dat is nu helemaal verholpen door het plaatsen van 2 beachvlaggn bij de ingang.

Wij hebben het middelste formaat genomen (medium) en deze is 4 meter hoog. Nu kun je van veraf zien dat we open zijn en trekken we lekker de aandacht. Levering en product is verder boven verwachting! Ze zien er prachtig uit. Er werd ons geadviseerd ze wel even binnen te halen bij slecht weer, ze zouden dan langer meegaan.

De koerier had helaas het pakket niet kunnen afleveren omdat het adres niet duidelijk bleek te zijn. Kort contact met Amstel Beachflags zorgde ervoor dat de koerier uiteindelijk zonder problemen op tijd kon leveren.

Creative marketing solutions bv

Service is fantastisch, degelijke producten

Uw ervaring

Aanvraag gedaan per mail. Werd direct teruggebeld met eerlijk advies. Ik twijfelde over de afmeting en was van plan om Large te bestellen. Dit werd mij afgeraden vanwege de locatie en... Aanvraag gedaan per mail. Werd direct teruggebeld met eerlijk advies. Ik twijfelde over de afmeting en was van plan om Large te bestellen. Dit werd mij afgeraden vanwege de locatie en bestemming.

Beachvlaggen ontvangen en we zijn heel erg tevreden. Wij hebben regelmatig evenementen waar we ze inzetten en ontvangen vaak positieve reacties.

Ga zo door!

Verbeterpunt: even een belletje als ze verstuurd zijn zou handig zijn.

VU Universiteit Amsterdam

Beachflags van TOP-kwaliteit!

Uw ervaring

Uit ervaring weten we dat de kwaliteit van beachflags zeer uiteenlopend is. Het heeft ons inmiddels twee leveringen van andere aanbieders gekost voordat we met echt kwaliteit te maken hadden:... Uit ervaring weten we dat de kwaliteit van beachflags zeer uiteenlopend is. Het heeft ons inmiddels twee leveringen van andere aanbieders gekost voordat we met echt kwaliteit te maken hadden: beachflags van Amstel Beachflags.

Deze beachflags zijn in alle opzichten van hogere kwaliteit; zijn beter afgewerkt, de masten zijn steviger en de opdrukken van de vlaggen zijn velen malen mooier dan wij gewend waren. Wij hebben gekozen voor 8 stuks in het formaat MEDIUM met een grondschroef.

Wij gebruiken de beachflags inmiddels een maand of 5 en ondanks dat ze dag en nacht buiten staan zien ze er nog steeds goed uit.

Helaas hadden we 1 mast teveel ontvangen, maar gelukkig is deze keurig afgehaald op kosten van Amstel Beachflags. Bedankt!