Hendriks

Vlaggen zijn snel geleverd. Helemaal naar wens.

Bax

Goede ervaring met dit bedrijf. 10 banieren besteld in formaat 300 x 100 cm voor onze banier vlaggenmast. Afwerking en kwaliteit van de opdruk erg goed. Onze oude vlaggen waren echt aan vervanging... Goede ervaring met dit bedrijf. 10 banieren besteld in formaat 300 x 100 cm voor onze banier vlaggenmast. Afwerking en kwaliteit van de opdruk erg goed. Onze oude vlaggen waren echt aan vervanging toe (rafeling). Alles ziet er weer fris en netjes uit.

De Boers

3 vlaggenmasten besteld. Duidelijke website, helder over prijzen. Vlaggenmasten waren binnen een week bij ons geplaatst. Wij zijn erg blij met het eindresultaat.

Historische Kring Driemond

Tevreden over het eindresultaat en over de communicatie

Big Taste Festival

Snelle service, snelle levering voor beachflags

Uw ervaring

Ondanks onze krappe deadline leverden ze op de aangegeven locatie (een evenemententerrein).
Top.

Arno

Top geregeld!

Super snel !

Beoordeling beachflags

Uw ervaring

Wij zijn erg blij met de geleverde Beachflags. Ook werd er goed mee gedacht met hoe wij het eruit wilde hebben zien en hoe dit op de vlaggen over zou komen. Hierdoor hebben wij duidelijke vlaggen... Wij zijn erg blij met de geleverde Beachflags. Ook werd er goed mee gedacht met hoe wij het eruit wilde hebben zien en hoe dit op de vlaggen over zou komen. Hierdoor hebben wij duidelijke vlaggen gekregen die zo dicht mogelijk bij onze huisstijl komen, maar tegelijkertijd ook duidelijk zijn.

Beachvlaggen bedrijfsuitje

Uw ervaring

prima, vanaf het eerste contact, snel geschakeld en zelfs sneller gehandeld dan intern werd opgepakt.

Uitstekend

Uw ervaring

Onzettend goede service, jullie hebben mij helemaal uit de brand geholpen.
Kwaliteit drukwerk ook perfect.

Gorkink Natuurlijk

Goede service, prettig zaken doen...

Uw ervaring

Bedrijf blijft klantvriendelijk ook al gaat het om een 'kleine' bestelling. Bij de aflevering is er wat misgegaan maar dat werd echt super opgelost!
Volgende keer weer bestellen.... ;-)