Hilhorst

Super service, erg tevreden met de vlaggen.

Geen verbeteringen!

Beachflags besteld in het grootste formaat Large. Ze zijn wel 5 meter hoog. Ze vallen heel erg op en dat was precies wat wij in gedachten hadden. Opzetten ging makkelijk. Alles is eenvoudig op te... Beachflags besteld in het grootste formaat Large. Ze zijn wel 5 meter hoog. Ze vallen heel erg op en dat was precies wat wij in gedachten hadden. Opzetten ging makkelijk. Alles is eenvoudig op te bergen en mee te nemen dankzij de draagtas.

nee

Giesink

Perfect. Zeer tevreden over het eindresultaat.

De Fayeur

Vlaggenmasten voor bedrijfspand. Snelle afhandeling.

nee

TOP service. Scherpe prijzen en snelle levertijd!!

J. Willemsen

Vlaggen en bijbehorende banier vlaggenmast besteld. Ook de plaatsing hebben wij uitbesteed. Monteurs hebben netjes gewerkt.

Uw ervaring

Monteur zou vlak vooraf bellen, maar dat is helaas misgegaan.

Goede kwaliteit opdruk (vlaggen), snel geleverd. TOP!

Barts Promo

Voor een event hadden wij met spoed beachflags nodig. Bestellen ging zeer vlot, de ontwerper heeft ons goed geholpen met de opmaak van de drukproef. Alles netjes en op tijd aangekomen. De... Voor een event hadden wij met spoed beachflags nodig. Bestellen ging zeer vlot, de ontwerper heeft ons goed geholpen met de opmaak van de drukproef. Alles netjes en op tijd aangekomen. De beachvlaggen vielen goed op en hebben bijgedragen aan een succesvol evenement. Wij komen bij jullie terug!

Centraal Beheer

Mooie en duidelijke website. Klantenservcie denkt mee. Kwaliteit van de beachflags was zeer goed en bovendien snel geleverd.

Uw ervaring

Ik heb geen track en trace mail gehad?