Patrick

Top geregeld!

Uw ervaring

Ik zal zeker dit bedrijf aanbevelen !! Altijd via de mail contact gehad reageerd snel en geef advies alles keurig via de post ontvangen en het geleverde product wat ik voor ogen had is ook zo... Ik zal zeker dit bedrijf aanbevelen !! Altijd via de mail contact gehad reageerd snel en geef advies alles keurig via de post ontvangen en het geleverde product wat ik voor ogen had is ook zo geworden helemaal Top een dikke pluim voor deze onderneming !!!

Van Oordering

Banieren voor onze vlaggenmast laten drukken. Ons logo komt er mooi op uit. Erg blij mee.

Uw ervaring

Drukproef proces ging ongelooflijk snel, we kregen direct een drukproef. Aanpassingen maken was ook geen probleem en werd niet moeilijk over gedaan, we hebben het precies zo gekregen als wij het... Drukproef proces ging ongelooflijk snel, we kregen direct een drukproef. Aanpassingen maken was ook geen probleem en werd niet moeilijk over gedaan, we hebben het precies zo gekregen als wij het hebben wilden.

Neil Jonkers

Fantastisch geholpen door de mannen van vlag-bedrukken.nl.

Bertens

Super fijne ervaring met Vlag-bedrukken.nl. Alles goed gecommuniceerd en mooi op tijd voor onze opening. De vlaggen met ons logo zijn een waardevolle toevoeging aan onze professionele... Super fijne ervaring met Vlag-bedrukken.nl. Alles goed gecommuniceerd en mooi op tijd voor onze opening. De vlaggen met ons logo zijn een waardevolle toevoeging aan onze professionele bedrijfsuitstraling.

Beachflags voor ons event. Kwamen net op tijd! Was ook een spoed kluis, maar de belofte werd waargemaakt.

Bokaris

Tevreden over de service en spoedige levering van vlaggen.

Roelofs

Super blij met de geleverde banieren (100x 300 cm). Kleuren zijn mooi helder. Stof voelt goed aan. Alles snel geleverd. TOP!

nee

FXW

Heel content met de service en de geleverde banier vlaggen. Logo is scherp en wappert trots voor ons bedrijfspand. Sterke punten van Vlag-Bedrukken.nl vonden wij over het algemeen de snelle... Heel content met de service en de geleverde banier vlaggen. Logo is scherp en wappert trots voor ons bedrijfspand. Sterke punten van Vlag-Bedrukken.nl vonden wij over het algemeen de snelle reactiesnelheid en het meedenken met de opmaak van het ontwerp, waar overigens niet eens kosten voor in rekening zijn gebracht.

Berkens

Vlaggenmast werd vakkundig geplaatst door twee man. Communicatie was vooraf en ten tijde van de plaatsing zeer volledig. Het contact zeer prettig. Vlaggenmast ziet er keurig uit en was standaard... Vlaggenmast werd vakkundig geplaatst door twee man. Communicatie was vooraf en ten tijde van de plaatsing zeer volledig. Het contact zeer prettig. Vlaggenmast ziet er keurig uit en was standaard voorzien van zeer veel extra's zoals een diefstal klepje met sleutel, kantelanker en natuurlijk een mooie mastknop. Vlaggen waren mee besteld en werden door de plaatsingsdienst er gelijk in gehangen.

Uw ervaring

Scherpe prijzen, ouderwetse service. Vlaggen besteld en hangen nu al!