Ebike Specialist

Prachtige vlaggen laten maken met bedrijfslogo. Wij zijn helemaal tevreden.

Bodewes

Vlaggen besteld met bedrijfslogo erop. Kwaliteit is uitmunted. Net als de service bij vragen en natuurlijk de snelle levertijd.
Ontwerp werd gratis opgemaakt. Wij zijn erg tevreden met het...
Ontwerp werd gratis opgemaakt. Wij zijn erg tevreden met het eindresultaat.

Marijke Kamsma

Hier liggen vijf prachtige banieren van Amstelbeachflags klaar om de lucht in te gaan. Wij gebruiken de banieren als vervanger van een bouwbord voor restauratie van een rijksmonument. Omdat de... Hier liggen vijf prachtige banieren van Amstelbeachflags klaar om de lucht in te gaan. Wij gebruiken de banieren als vervanger van een bouwbord voor restauratie van een rijksmonument. Omdat de boerderij groot is is het fijn hele grote formaten te kunnen bestellen. Heel blij met deze vrolijke en betaalbare keuze!

Uw ervaring

Prima en snelle service!

Vna Iddekingen

Super ervaring met Amstel Beachflags. Alles keurig op tijd geleverd.
Denken goed mee. Hoge kwaliteit van de bedrukking heeft ons doen besluiten opnieuw te bestellen.

Max Ebering

Fantastisch geholpen. Erg blij met hetg eindresultaat.

Verschuren

Vlaggen zijn zeer snel geleverd. Vakkundig advies gekregen tegen scherpe prijzen. Aanrader.

Veritas

Zeer tevreden. Prijzen zijn hier erg scherp voor de geleverde kwaliteit.

Versterken BV

Prachtige banieren in ontvangst mogen nemen. Wij hebben gekozen voor afwerking met tunnel aan de bovenzijde. De afmeting week af van standaard, maar dat was allemaal geen probleem. Gebeld en kreeg... Prachtige banieren in ontvangst mogen nemen. Wij hebben gekozen voor afwerking met tunnel aan de bovenzijde. De afmeting week af van standaard, maar dat was allemaal geen probleem. Gebeld en kreeg binnen 5 minuten een prijs in de mail.

Afwerking van de banieren is van goede kwaliteit. De kleuren zijn vol en het ontwerp staat er scherp op.
Al met al tevreden, wij komen zeker terug als de vlaggen weer aan vervanging toe zijn.

Tim Bokma

Fantastische ervaring met dit bedrijf. Wij zijn echt uit de brand geholpen!

Spoed bestelling geplaatst. Let goed op de uiterste data die vermeld staan. Leverdatum is niet 100% gegarandeerd.
Na contact met klantenservice is het uiterste gedaan de levering op de...
Na contact met klantenservice is het uiterste gedaan de levering op de gewenste datum. Dit is wonderwel gelukt.

Uw ervaring

Sterk geregeld om spoedlevering met spoed geleverd te krijgen