Je aankoop wordt beschermd

Matthijs Speksnijder

Geen. Meerdere reizen geannuleerd door organisatie.

Hoe heb je je vakantie met AmiGO Reizen ervaren?

Slecht. 3 van de laatste 5 boekingen bij amigo geannuleerd. Als alternatief krijg je dan geen behoorlijke reizen aangeboden die in dezelfde periode vallen en er wordt ook geen moeite gedaan om te kijken of de reis alsnog kan doorgaan dmv extra betaling.

Reactie AmiGO Reizen:

Hoi Matthijs,

We vinden het bijzonder vervelend dat je deze ervaring hebt met AmiGO Reizen. Ons doel is immers tevreden klanten en jou een hele fijne vakantie laten beleven. Ondanks jouw eerdere positieve ervaringen met enkele reizen van AmiGO waar je aan deel hebt genomen, heb je helaas ook de ervaring van reizen die door onvoldoende deelnemers niet door konden gaan.

Om samen tot een oplossing te komen door bijvoorbeeld naar een andere bestemming of andere reisdatum te kijken, is het natuurlijk wel van belang dat we samen ons best doen om het op te lossen. Dat vraagt van AmiGO Reizen dat we met je mee bewegen maar dat vraagt ook van jou dat je mee beweegt om tot een oplossing te komen. Uit ons telefoongesprek is gebleken dat jij echt aan een hele specifieke reisperiode vast zit en wij helaas geen ander aanbod in deze periode hebben. Uiteindelijk moeten we dan samen concluderen dat we het niet op kunnen lossen.

Zoals je weet vinden wij het erg jammer dat het ons niet gelukt is om ervoor te zorgen dat jij deze zomer met ons op reis kunt. We hopen dat je ons in de toekomst toch nog eens de kans wilt geven om te zorgen voor een mooie vakantie ervaring met AmiGO Reizen, net zoals de reizen waar je eerder aan deel hebt genomen.

Voor nu wensen we je ondanks deze boodschap een hele goede zomer toe en we zien je graag nog eens terug op een van onze reizen.

Groetjes!

Zeer goed en plezierig

Klazien Kuiers

Boedapest.

Hoe heb je je vakantie met AmiGO Reizen ervaren?

Voor de tweede keer gekozen om met Amigo op reis te gaan en het was opnieuw weer supergoed geregeld en gezellig!

Liza

Egypte

Hoe heb je je vakantie met AmiGO Reizen ervaren?

Geweldig, de reisgids aldaar heeft ons een super vakantie bezorgt, de reisleider was prima, maar haast overbodig door de cor en don reisleider aldaar.

Carola van der Valk

Hurghada in Egypte

Hoe heb je je vakantie met AmiGO Reizen ervaren?

Als een fantastische vakantie, we kregen goede tips van de reisleider, en we hebben alles kunnen doen wat we wilden. Alles was goed geregeld!

Robert

Solden

zeer goed

Marieke van den Berg

Lapland

Hoe heb je je vakantie met AmiGO Reizen ervaren?

Het was een fantastische reis naar Scandinavië. Het noorderlicht hebben we verschillende malen gezien. Alle excursies kunnen uitvoeren in een week tijd. Het verblijf op het park in saaraselka was goed voor elkaar. Je kunt een ontbijt erbij boeken op de dag zelf. De mensen zijn behulpzaam op locatie. Vanaf het vliegveld is het een kleine 3 kwartier naar de plaats van bestemming. Smoke sauna met als afkoeling de Ice swimmingpool is wel iets wat je gedaan moet hebben als je naar het koude noorden afreist.

Pieter Dingemanse

Solden

Super

Pieter

Sölden

Hoe heb je je vakantie met AmiGO Reizen ervaren?

Prima! Mooie bestemming en goede vakantie gehad! Zeker een aanrader!

Mariëlle

Sicilië

Hoe heb je je vakantie met AmiGO Reizen ervaren?

Was een mooie reis. Met mooie natuur