Erik van den Bosch

Fantastisch

Lynn

Zanzibar

Hoe heb je je vakantie met AmiGO Reizen ervaren?

Waardevolle ervaring: nieuwe mensen leren kennen, prachtige nieuwe plekken ontdekt, meer geleerd en ervaren over de cultuur!

F. C.

Algarve

Hoe heb je je vakantie met AmiGO Reizen ervaren?

Een fantastische reis gehad met een erg leuke groep! We hebben genoten van de prachtige Algarve! Veel verschillende activiteiten gedaan waarin ook vrijheid was om wel/niet mee te doen. Twee weken... Een fantastische reis gehad met een erg leuke groep! We hebben genoten van de prachtige Algarve! Veel verschillende activiteiten gedaan waarin ook vrijheid was om wel/niet mee te doen. Twee weken lang onbeperkt genoten! Een aanrader! :)

Elske

Ik zou naar Kroätie gaan

Vanwege ziekte kan ik niet mee op de Amigo groepsreis. Ik heb eerder een
slechte review geplaatst omtrent de (voor mij) vervelende communicatie bij
het annuleren. Die review was vanuit...
Vanwege ziekte kan ik niet mee op de Amigo groepsreis. Ik heb eerder een
slechte review geplaatst omtrent de (voor mij) vervelende communicatie bij
het annuleren. Die review was vanuit emotie geschreven en daarom heb ik
deze nu laten wijzigen. Nu twee maanden later kijk ik er als volgt op
terug: Amigo heeft zich prima aan de annuleringsregels gehouden zoals die
beschreven staan, maar de manier waarop ik aan de telefoon behandelt werd,
heb ik echt als vervelend en naar ervaren. Ik had niet het idee dat er werd
meegedacht, maar vooral 'ik kan echt niets voor je doen' en 'je had maar
een annuleringsverzekering moeten nemen'. Dit is wellicht ook waar, maar er
is ook een andere vriendelijkere manier om dit te communiceren ipv gelijk
hart tegen hart. 'Behandel anderen dus steeds zoals je zou willen dat ze
jullie behandelen' - Mattheüs 6. Op basis van deze tekst heb ik mijn review
aangepast, want ik zou zelf ook niet persoonlijk aangevallen willen worden
via een review. Maar het is ook gelijk een boodschap voor Amigo zelf.
Vriendelijk heeft kost niets.

Reactie AmiGO Reizen:

Helaas laat je gezondheid het op dit moment niet toe om op reis te gaan. Bij boeking had je er mogelijk op gerekend dat je situatie voldoende verbeterd zou zijn. Bij boeking kun je nooit uitgaan van... Helaas laat je gezondheid het op dit moment niet toe om op reis te gaan. Bij boeking had je er mogelijk op gerekend dat je situatie voldoende verbeterd zou zijn. Bij boeking kun je nooit uitgaan van verwacht herstel. Jammer dat je het contact met ons als niet meelevend hebt ervaren. Dat is niet onze bedoeling geweest. Wij hebben waar mogelijk meegedacht, maar het boeken van een reis is niet zonder verplichtingen. Wij hebben gerekend op jouw deelname en dus ook kosten gemaakt. Daarom houden we ons aan de ANVR voorwaarden zoals die ook bij jou bekend waren. We begrijpen dat deze annulering pijn doet in je portemonnee maar daar kunnen we helaas niets aan veranderen. Je kunt geen reis boeken en er vervolgens vanaf zien zonder consequenties. Ondanks deze vervelende situatie wensen we je veel sterkte in je herstel toe. Omdat we een christelijke reisorganisatie zijn ben je in de toekomst gewoon weer welkom om met ons mee op reis te gaan, ook al heb je niet zo'n vriendelijke review geschreven.

Hennietta Leijdens

Citytrip Praag

Hoe heb je je vakantie met AmiGO Reizen ervaren?

Het was een hele fijne vakantie! Leuke groep! Wat vooral ook heel fijn was dat het goed was georganiseerd. Je wist van tevoren waar je aan toe was, alles werd duidelijk meegedeeld. AMIGO of de... Het was een hele fijne vakantie! Leuke groep! Wat vooral ook heel fijn was dat het goed was georganiseerd. Je wist van tevoren waar je aan toe was, alles werd duidelijk meegedeeld. AMIGO of de reisleider was ook altijd bereid om vragen te beantwoorden.

Lisa

Praag

Hoe heb je je vakantie met AmiGO Reizen ervaren?

Het was een super leuke vakantie waarin we een hoop gedaan en gezien hebben!

Leoniek

Praag

Hoe heb je je vakantie met AmiGO Reizen ervaren?

Was allemaal goed geregeld! Ook veel openheid voor eigen invulling, dat is fijn!

G.A.S.

Madeira

Hoe heb je je vakantie met AmiGO Reizen ervaren?

Vakantie zelf was erg geslaagd. Contact met amigo vind ik minder. Ik heb eerder een reis geboekt wat door corona geannuleerd moest worden. Was nog in het begin van de coronapandemie. Ze beloofde... Vakantie zelf was erg geslaagd. Contact met amigo vind ik minder. Ik heb eerder een reis geboekt wat door corona geannuleerd moest worden. Was nog in het begin van de coronapandemie. Ze beloofde dat ik een voucher kreeg maar ik hoorde nooit meer iets. Na veel mailtjes en telefoon heb ik uiteindelijk na een jaar het bedrag teruggestort gekregen. Als het om financiën gaat vind ik dit een minpunt van Amigo.

Hoi Gerlinde,
Hoi Gerlinde,
Fijn om te lezen dat je vakantie naar Madeira erg geslaagd was! Jammer dat je het contact met ons als minder ervaart. Je geeft aan dat je een voucher zou krijgen, maar dat je niets meer hoorde van ons. Je had vorig jaar Lissabon geboekt, met een afwijkende vlucht. Vandaar dat je niet gelijk je voucher hebt ontvangen, omdat de restitutie van deze vlucht richting ons helaas ook lang duurde. Dit hebben we je ook laten weten. Zodra wij de restitutie ontvangen hadden, hebben we jouw voucher ook aan je uitgegeven. De uitgiftedatum hiervan was hetzelfde als die van de rest van de groep. Dit zodat je de mogelijkheid had om vrijwel gelijk terugbetaling te vragen, als je dat zou willen. Dit heb je echter pas in februari gedaan, 2 maanden voor het verlopen van je voucher. Het bedrag hebben we daarna binnen 4 weken aan je teruggestort. We hopen dat met deze toelichting onze werkwijze duidelijk is en we zien je graag in de toekomst nog eens terug op één van onze toffe reizen!

Somebody

Griekenland

Vakantie was top

Hoi Mette,
Leuk om te lezen dat je je vakantie naar Griekenland als top ervaren hebt! Jammer dat je AmiGO Reizen ondanks dat niet zou aanbevelen en ons slechts een 1 geeft.
Naast deze reis...
Hoi Mette,
Naast deze reis had je ook de reis naar IJsland geboekt. IJsland heeft vanwege Covid-19 strenge inreismaatregelen, waar we je ook tijdig over geïnformeerd hebben. Na deze informatie hebben we niets van jou vernomen. Toch besloot je ruim een maand later, om voor jou moverende redenen, de reis te annuleren. Dat is natuurlijk heel jammer, je had er ongetwijfeld naar uitgekeken. Hoe dichterbij de vertrekdatum van je reis, hoe hoger de annuleringskosten ook zijn. We begrijpen dat dat pijn doet in je portemonnee en dat is natuurlijk helemaal niet leuk. Het spijt ons dat het zo gelopen is voor je.
Wij organiseren al ruim 45 jaar groepsreizen voor christelijke jongeren en bieden iedereen graag een onvergetelijke vakantie. Hopelijk kunnen we je in de toekomst nog eens van dienst zijn met een geweldige vakantie!

Laura

Griekenland

Hoe heb je je vakantie met AmiGO Reizen ervaren?

Super gezellige vakantie met leuke uitjes en veel tijd voor ontspanning