A. van Driel

Geachte passagier,

Graag sturen we u nog even een mail nu u net terug bent van uw reis naar Karinthië. We hopen natuurlijk dat u terugkijkt op een fijne reis met Amicitia!
Geachte passagier,

We zijn heel benieuwd hoe u uw reis hebt ervaren. Om het u gemakkelijk te maken hebben we een online enquête opgesteld.
Zou u zo vriendelijk willen zijn om deze enquête in te vullen? Het kost maar een paar minuten van uw tijd en u doet ons er een groot plezier mee.

Klik hier om de enquête in te vullen

Alvast hartelijk dank voor de moeite!

Best regards / Mit freundlichen Grüssen,

Hannah Geurtsen-Nijssen

Hoe heeft u uw vakantie met Amicitia Reizen ervaren?

Ik heb dat al eerder in bovengenoemde enquête! aangegeven.

Ina de Koning-Wapenaar

Karinthie

Hoe heeft u uw vakantie met Amicitia Reizen ervaren?

goede bus,goede chauffeur,wel heel veel in de bus ,als je eenmaal daar bent......een vrije dag zou welkom geweest zijn!!

Edward Spruyt

Zwitserland Disentis

Hoe heeft u uw vakantie met Amicitia Reizen ervaren?

Zeer Goed, alleen de ICE trein was een drama.

J.A.Evenboer

15-juli 10 daagse touringcarreis naar Karinthie .

Hoe heeft u uw vakantie met Amicitia Reizen ervaren?

Mooie reis goed geregeld,op 1 onderdeel dat was de vrijdag naar Cividale in Italie.Veel te lang in de bus ,voor dichte winkels .

k van nielen van dam

Turkye

Hoe heeft u uw vakantie met Amicitia Reizen ervaren?

geweldig heel fyn goed georganiseerd ,alleen jammer sommige hotels doche met hoge instap en een heel oude bus ,zonder koelkast ,als je lang most reizen, was soms heel lang , met die warmte ,was niet... geweldig heel fyn goed georganiseerd ,alleen jammer sommige hotels doche met hoge instap en een heel oude bus ,zonder koelkast ,als je lang most reizen, was soms heel lang , met die warmte ,was niet fyn

Bert Meeuwsen

Normandië-reis 2019

Hoe heeft u uw vakantie met Amicitia Reizen ervaren?

Een ontspannen en informatieve reis. In uitstekende harmonie, vriendelijk verzorgd en optimaal én veilig (be)geleid met een ter zake kundig en prettig doortastend reisleider.

Leendert den Dulk

Advendreis van 29 nov tot 5 nov

Hoe heeft u uw vakantie met Amicitia Reizen ervaren?

wat moet ik daar op zeggen dat is met geen pen te beschrijven zo goed zo mooi je wordt 6 dagen in de watten gelegd
we zijn al zo veel keer mee geweest ieder jaar kijk je er met verlangen...
we zijn al zo veel keer mee geweest ieder jaar kijk je er met verlangen naar uit en dat zingen in die kerken
heerlijk dat zingen zit zelf op het Mannekoor maar dit spant de kroon

Bert en Maaike Ippel

Adventsreis

Zeergoed

Fam : A.Mudde

Samen Zingen : Onderweg Naar Kerst . 2018

Hoe heeft u uw vakantie met Amicitia Reizen ervaren?

Zoals ik gewend was voor de vijfde maal : goed : Met veel inhoud !

Oetske de Rijk- Slagter

De Adventsreis van 30 november t/m 5 december 2018

Hoe heeft u uw vakantie met Amicitia Reizen ervaren?

Dat ik deze reis toch mee mocht maken, werd voor mij een hele bijzondere reis van beleven en doorleven van herinneringen met de bemoedigingen door Gods Woord van broeder Panc Vermaat, samen... Dat ik deze reis toch mee mocht maken, werd voor mij een hele bijzondere reis van beleven en doorleven van herinneringen met de bemoedigingen door Gods Woord van broeder Panc Vermaat, samen zingen, het genieten van de instrumentale klanken Arjan, Noortje, Rineke en Henk-Jan, de prachtige stemmen van Rineke en Noortje, onder leiding van Jan- Quintus, maar ook de verbondenheid aan boord als broers en zussen in het samen delen. Maar ook veel waardering voor de al gehele crew van de Swiss Tiara in alle facetten . Dank aan de crew van Amicitia.