Kees Manteau

Rijnreis Op weg naar kerst.

positief

Janet van Dalen

Samen Zingen Adventsreis

Hoe heeft u uw vakantie met Amicitia Reizen ervaren?

Hele fijne reis met een mooi programma waarin ik de concerten en de meditaties bijzonder waardeer!

Ingrid de Geus

Samen zingen

Hoe heeft u uw vakantie met Amicitia Reizen ervaren?

Het is een reis met inhoud. Een aanrader voor iedereen die van muziek en zang houd!

W.J. Klop

Bootreis Duitsland: Samen onderweg naar Kerst

Hoe heeft u uw vakantie met Amicitia Reizen ervaren?

Het was nu al de 10e keer dat dit met deze bootreizen ben meegeweest. Elke reis zeggen we tegen elkaar: dit was wel het hoogtepuntvan alle reizen. Het blijft een heel bijzondere ervaring om dit mee... Het was nu al de 10e keer dat dit met deze bootreizen ben meegeweest. Elke reis zeggen we tegen elkaar: dit was wel het hoogtepuntvan alle reizen. Het blijft een heel bijzondere ervaring om dit mee te maken. De ontmoeting met elkaar, de fantastische verzorging aan boord van een varend vijf sterren hotel, en inhoudelijk de concerten in prachtige kerken waarbij de boodschap van het Woord centraal mocht staan. Kortom een aanrader.

J. de Waard

Advent reis vertrek 20-11-2017

Hoe heeft u uw vakantie met Amicitia Reizen ervaren?

Wij hebben al vele malen met u een reis gemaakt. Wij kunnen niets bedenken wat de reizen zou kunnen verbeteren.
Alles is tip top in orde

Wim Zeeders

Samen zingen onderweg naar Kerst

Hoe heeft u uw vakantie met Amicitia Reizen ervaren?

Geweldige sfeer rondom het Woord. Prachtig schip, mooi programma. De meditatieve momenten en de concerten met samenzang geven een diepere betekenis aan deze reizen. Ook nieuwe en hernieuwde... Geweldige sfeer rondom het Woord. Prachtig schip, mooi programma. De meditatieve momenten en de concerten met samenzang geven een diepere betekenis aan deze reizen. Ook nieuwe en hernieuwde ontmoetingen met medereizigers leveren zinvolle gesprekken op. Een reis met meerwaarde!

D.W. Baan (Dick)

Samen zingen onderweg naar Kerst 2017

Hoe heeft u uw vakantie met Amicitia Reizen ervaren?

Prima, zoals altijd. Daarbij was het 'comfortabel inscheeparrangement' nog een extra verbetering. Voor herhaling vatbaar!

A. van der Ree

Samen Zingen reis

Als een warme deken

W.Blaak.

Mijn vrouw en ik hebben ook dit jaar per hotelschip de adventsreis van 20 t/m 23 november 2017 mee mogen beleven.

Hoe heeft u uw vakantie met Amicitia Reizen ervaren?

wij hebben deze adventsreizen inmiddels een groot aantal keren mee mogen maken en denken daar met veel genoegen aan terug. de verzorging aan boord van deze hotelschepen is zeker lux te noemen. wij hebben deze adventsreizen inmiddels een groot aantal keren mee mogen maken en denken daar met veel genoegen aan terug. de verzorging aan boord van deze hotelschepen is zeker lux te noemen.
dhr en mevr. Blaak van der Perk.

Arie en Annie Bac

Adventsreis met de Swiss Tiara.

Geweldig, zoals altijd.
Wat een sfeer onder elkaar en een liefde voor de ander.
Een prachtig indrukwekkend programma.