J A ten Kate

Adventreis van Arnhem naar Mainz en terug van 29Nov t/m 4Dez.

Hoe heeft u uw vakantie met Amicitia Reizen ervaren?

Een hele mooie en goedverzorgde reis.Het zingen in 4 kerken maakt de reis bijzonder mooi.

N de Visser- van Leeuwen

Adventreis

Goed verzorgd.
Afvaren op zondag zowel in de morgen en in de avond vond ik van deze reisorganisatie zeer teleurstellend.

C. Reijerkerk

Wij hebben de "SAMEN ZINGEN ONDERWEG NAAR KERST 2017" reis gemaakt.

Hoe heeft u uw vakantie met Amicitia Reizen ervaren?

In één woord geweldig !!!!. Onbeschrijfelijk!!!. Met Fam. Verboom en Dick van Luttikhuizen.
Zo goed, zo fantastisch, zo'n fijne sfeer, zulke fijne meditaties en tot in de puntjes geregeld door Amicitia.
Volgend jaar hopen wij weer mee te gaan en hopen dat Ds. Verboom er ook weer bij is.

Wim Keijzer

Advent cruise 29-11-2017 t/m 04-12-2017

uitstekend

Jan Loman

Adventsreis 2017

Prima verzorging; vriendelijk bedienend personeel;
alleen van een smaakvol kopje thee zetten, heeft men geen kaas gegeten.
Maar die kleinigheid zie ik graag over het hoofd.
Goede...
Prima verzorging; vriendelijk bedienend personeel;
alleen van een smaakvol kopje thee zetten, heeft men geen kaas gegeten.
Maar die kleinigheid zie ik graag over het hoofd.
Goede en zinvolle bijdrage van ds Mark van Pelt.

Ria de Leeuw

Adventsreis 30 nov. 4 dec.

Hoe heeft u uw vakantie met Amicitia Reizen ervaren?

Was een zeer fijne reis. Heel gezellig.

Fam C.den Boer

De advent reis van woensdag t/m. maandag

Hoe heeft u uw vakantie met Amicitia Reizen ervaren?

Het leeuwendeel van de gasten waren anders als dat wij bij Amicitia gewent zijn, tevens was de zondag besteding niet conform de gewoonte van uw organisatie De verzorging en de onderhouding van de... Het leeuwendeel van de gasten waren anders als dat wij bij Amicitia gewent zijn, tevens was de zondag besteding niet conform de gewoonte van uw organisatie De verzorging en de onderhouding van de gasten was optimaal, hiervoor onze complimenten.

T.C.Mooijman

Advent Rijnreis

Fantastisch

Ym .verbiest

Advendreis van 5 dagen met Hotelschip Swiss Tiara

Hoe heeft u uw vakantie met Amicitia Reizen ervaren?

Ik ben nu voor de 8e of negende keer meegeweest en het was weer geweldig het schip mooi schoon zeer vriendelijk personeel fantastisch eten. organisatie prima fijn dat we smiddags aan boord konden... Ik ben nu voor de 8e of negende keer meegeweest en het was weer geweldig het schip mooi schoon zeer vriendelijk personeel fantastisch eten. organisatie prima fijn dat we smiddags aan boord konden in arhem niet eerst met een bus naar Duitsland. Met zijn allen op een boot jammer dat er een hoop mensen teleurgesteld zijn dan maar een tweede boot erbij.Kortom weer een mooie herrinnering.

E.J.R. de Haan

De Adventreis 2017 met de "Swiss Tiara"

Hoe heeft u uw vakantie met Amicitia Reizen ervaren?

Wij maken nu al een 5-tal jaren deze adventreis mee. Alles is altijd tot in de puntjes verzorgd. Fijne sfeer waardoor waardevolle gesprekken ontstaan. Je ontmoet vaak dezelfde reisgenoten het andere... Wij maken nu al een 5-tal jaren deze adventreis mee. Alles is altijd tot in de puntjes verzorgd. Fijne sfeer waardoor waardevolle gesprekken ontstaan. Je ontmoet vaak dezelfde reisgenoten het andere jaar weer. Dus met recht "met vrienden op vakantie"