jan Heijink

Israel jordanie

Reisleiding goed
Hotels slecht
Lunchpaketten slecht in jordanie beter geregeld

L. Los

Met ds lammers naar israel

Hoe heeft u uw vakantie met Amicitia Reizen ervaren?

uitstekend, behalve de lunches van de eerste paar dagen.

André de Weerd

Israel 27 april t/m 4 mei

Een hele fijne en goed georganiseerde reis, veel indrukken opgedaan
Fijn dat we van te voren ook veel informatie tot ons konden nemen
Vliegen was minder, liever geen tussenstop maar...
Een hele fijne en goed georganiseerde reis, veel indrukken opgedaan
Fijn dat we van te voren ook veel informatie tot ons konden nemen
Vliegen was minder, liever geen tussenstop maar rechtstreeks

a.stunnenberg

Israël en Jordanië o.l.v. ds. Lammers einde april/begin mei 2018

Hoe heeft u uw vakantie met Amicitia Reizen ervaren?

Indrukwekkend programma en goed georganiseerd en afgestemd. Onze gids in Israël was goed maar leek soms haast te hebben...; de gids in Jordanië was uitstekend.
Hotels waren goed; hotel in...
Hotels waren goed; hotel in Jeruzalem viel wat tegen omdat de toegangspas regelmatig weigerde en moest worden gereset, de koffers bij aankomst lang wegbleven en ook niet meer beneden waren (blijkbaar ergens onderweg), 's avond even in de lounge zitten en dan proberen iets te bestellen...daar was veel geduld bij nodig, de geleverde lunchpakketten waren zeer matig en stonden kwalitatief in geen enkele verhouding tot de ons in rekening gebrachte prijs .
In de bussen waren de gordels veelal defect.

M. Zwijnenburg

Israel en Jordanië

Hoe heeft u uw vakantie met Amicitia Reizen ervaren?

Super volle reis. Veel gezien. miste wel prive tijd. Had graag eens lekker gezwommen in de mooie zwembaden van de hotels. Helaas altijd te laat terug van excursies waardoor zwembad gesloten was.... Super volle reis. Veel gezien. miste wel prive tijd. Had graag eens lekker gezwommen in de mooie zwembaden van de hotels. Helaas altijd te laat terug van excursies waardoor zwembad gesloten was. 1x gezwommen en dan 1 0 minuten. Verder goede gidsen. Alleen de grensovergang israel/Jordanië wil ik nooit meer meemaken. Sjouwen met zware koffer over slecht wegdek in brandende zon
Geen pleziertje!

I.W. Kraaij

Israel en Jordanie

Hoe heeft u uw vakantie met Amicitia Reizen ervaren?

Het was een heel interessante reis, ik heb heel veel prachtige natuur en ook leerzame dingen en plaatsen gezien.
Ik heb het ervaren als goed verzorgd en met uitstekende reisleiding.

Barend Van Deelen

Diversen keren , vele jaren al , Naar Israël , Oostenrijk , Zwitserland , Schotland , en Engeland , Frankrijk , Duitsland Polen , Denemarken , België , en nog meer .

En...

En prima gegaan ,

B Hooikaas

Samen zingen onderweg naar kerst

Bijzonder fijn

L.Tuit

Adventreis. 29-11 -2017 tot 4-12-2017

Geweldigk

L.Tuit

Advent reis
29-nov t/m 4 dec

Hoe heeft u uw vakantie met Amicitia Reizen ervaren?

Het was geweldig en voor herhaling vatbaar Heel goed verzorgd en mooie zangdiensten We hebben er erg van genoten