H. S'hof

Donau reis Juli 2018

Donaureis juli 2018
Luxe Donau cruise gedaan, een manier van ontspannen reizen/met vakantie gaan.
Donaureis juli 2018
Luxe Donau cruise gedaan, een manier van ontspannen reizen/met vakantie gaan.
Prachtig schip, uitstekende reisbegeleiding, goed eten/drinken, prima sfeer onderling, mogelijkheid om van boord te gaan met excursie of om zelf “vrij” te zijn.
Uitstekende reisorganisatie, ook bij het boeken en voorbereiding van de reis.

J van Rijswijk

Naar de invasiestranden van Normandië

Hoe heeft u uw vakantie met Amicitia Reizen ervaren?

Bijzonder interessant en leerzaam.
Ook een goede sfeer en een fijn reisgezelschap.
Een reis met meerwaarde in vele opzichten!

F.A.Ploegman

Donaureis.

Hoe heeft u uw vakantie met Amicitia Reizen ervaren?

Als zeer goed georganiseerd en zeer mooi op een prachtig schip.

D. J. den Boer

Naar Bad Gastein in Oostenrijk van 9-18 juli

Hoe heeft u uw vakantie met Amicitia Reizen ervaren?

Zeer goed. Fijne reisleider en heel goede en sympathieke chauffeur.
We verbleven in Hotel Rader in Böckstein geleid door Nederlands sprekende familie.
Heel goede verzorging. Een...
Zeer goed. Fijne reisleider en heel goede en sympathieke chauffeur.
Heel goede verzorging. Een aanrader.
Veel mogelijkheden voor wandelen en voor dagtochten (o.a. Hallstatt en Gross Glockner)
Fam. D. J. den Boer, Elburg

A Leenheer

Bad gastein oostenrijk

Hoe heeft u uw vakantie met Amicitia Reizen ervaren?

Reisgezelschap was erg gezellig hotel viel tegen vorig jaar was beter en was toch dezelfde prijs kamer viel erg tegen maar de reis was verder goed en met ds niesing erg fijn

Gre Mulckhuyse-Verhoef

Rijnreis en de Donaureis

Hoe heeft u uw vakantie met Amicitia Reizen ervaren?

Echt geweldig! Fijne begeleiding, en een geweldige onderlinge band.

A. Langenberg

De 7 gemeenten van klein Azië

Hoe heeft u uw vakantie met Amicitia Reizen ervaren?

een volle programma met veel reistijden, hotels waren goed.
bus was niet helemaal up to date stoelen een beetje krap ( moesten er wel 10 dagen mee doen!!)
gezien de leeftijdgenoten...
een volle programma met veel reistijden, hotels waren goed.
gezien de leeftijdgenoten niet handig...... we hebben daar betere bussen gezien
het programma verder was interresant en de gids en reisleider prima

A.J. Oudesluijs

De Zeven Gemeenten van Klein Azie

Hoe heeft u uw vakantie met Amicitia Reizen ervaren?

Reisgezelschap prima , de reisleider Ds. J.C. de Toom geweldig .
Hotels accommodatie redelijk goed, eten onder zéér zéér matig, soms waren we te laat alleen restjes..
Het vervoer was...
Reisgezelschap prima , de reisleider Ds. J.C. de Toom geweldig .
Het vervoer was abominabel onder maat, slechte stoelen en weinig beenruimte.
De reis zat absoluut niet logisch in elkaar zeer veel onnodige kilometers wij vonden het een jaagpartij.
Wij begrijpen dat het een rondreis is maar een gevoel van vakantie is wel belangrijk.
De prijs kwaliteit verhouding vonden wij zoek. Niet in de hotels eten kon prima voor een relatief lage prijs maar veel beter als in de hotels.
Amacitia is niet goedkoop dus hadden wij er meer van verwacht.

De vraag zou u dit bedrijf aanbevelen niet voor deze reis. Onze vorige reis was ons zeer goed bevallen met de heer Johan Krijgsman daarom hadden wij weer voor Amacitia gekozen.

J.W. (Wim) Weijers

De zeven gemeenten van Klein-Azië en Patmos

Hoe heeft u uw vakantie met Amicitia Reizen ervaren?

Het was in alle opzichten een goede reis: veel - voor allen voor het eerst - gezien van de Bijbelhistorie in Handelingen en Openbaring. Ofschoon hieraan de nodige reistijd was verbonden, was de... Het was in alle opzichten een goede reis: veel - voor allen voor het eerst - gezien van de Bijbelhistorie in Handelingen en Openbaring. Ofschoon hieraan de nodige reistijd was verbonden, was de reis alleszins de moeite waard, mede door de goede sfeer, de onderlinge band binnen de reisgroep, de verbondenheid aan het reisthema en de goede reisleiding. Het meerdaagse bezoek aan Patmos had zonder meer toegevoegde waarde. De consequentie van de lange dagreizen was wel dat veelal laat in het hotel werd gearriveerd en daardoor niet altijd voldoende tijd was om ontspannen deel te nemen aan het dinerbuffet. Het belang van een efficiënt reisprogramma en van een goede en ruime touringcar is daarom evident.

Geertje Bovendorp

Jordanie/Israel