Peta hesselberth

Adventreis van 30 november

Hoe heeft u uw vakantie met Amicitia Reizen ervaren?

Fantastisch. Mankeerde niks aan. Heel goed verzorgd en iedereen was heel behulpzaam en uiterst vriendelijk. Heb genoten van alles. De concerten waren heel mooi. Mooi om op terug te kijken. Deze... Fantastisch. Mankeerde niks aan. Heel goed verzorgd en iedereen was heel behulpzaam en uiterst vriendelijk. Heb genoten van alles. De concerten waren heel mooi. Mooi om op terug te kijken. Deze concerten zijn voor mij meer dan de reguliere kerstdiensten in eigen omgeving.
Kleine aantekening heb ik wel.
Vond de aanbeveling van 6 dagen een beetje misleidend. De 6e dag was ik gewoon thuis. Dat we smorgens voor 10 uur al in de bus zaten gaf me een enorme deceptie van deze 6e dag. Door het te lage water, waar jullie niks aan konden doen, konden we onze totale tocht ook al niet volbrengen, en dan op deze 6e dag al zo vroeg in de bus vond ik een beetje “ afraffelen “. Het zal zeker de animo niet verminderen voor een eventuele volgende reis. Maar dit wilde ik wel even kwijt.

Jos van Dongen

Samen zingen onderweg naar kerst

Hoe heeft u uw vakantie met Amicitia Reizen ervaren?

Zoals vanouds weer een heerlijke ervaring. Ook de vele andere vaarreizen die we met Amicitia hebben gemaakt
zijn aan te bevelen.

D.W. (Dick) Baan

Samen zingen onderweg naar Kerst.

Hoe heeft u uw vakantie met Amicitia Reizen ervaren?

Geweldige services en gezellige sfeer. Inhoudsvolle zangbijeenkomsten en meditaties door Dr. W. Verboom.

Arendse

Adventsreis

Hoe heeft u uw vakantie met Amicitia Reizen ervaren?

Prima. Alleen het eten was niet zo goed als andere jaren

Dhr. en Mw. A. Schouten-Labeur

Heel fijn

wim

Adventsreis

Hoe heeft u uw vakantie met Amicitia Reizen ervaren?

heel positief en ontzettend genoten

Rijnie Hak Verwolf

4 daagse reis Samen zingen in kerken langs de Rijn Keulen Koblenz en Düsseldorf.

Heel fijn

Arjan Breukhoven

Adventsreis 2018

Hoe heeft u uw vakantie met Amicitia Reizen ervaren?

Het was een geweldige reis. De 10e keer dat ik aan deze reis mocht medewerken.

Het was een geweldige reis. De 10e keer dat ik aan deze reis mocht medewerken.

Deze reis is uniek ... deze reis is top georganiseerd ... deze reis maakt gebruik van de beste hotelschepen ... deze reis beveel ik iedereen aan van jong tot oud!!!

Adrie Troost

Adventscruise

Hoe heeft u uw vakantie met Amicitia Reizen ervaren?

Fantastische reis en tot in de puntjes verzorgd ..! We kijken nu al uit naar volgend jaar.