AMESI

Kwaliteit producten

Mooie producten, snelle levering

Michael Van Dijck

Helemaal perfect. Binnen 24 uur geleverd, mooi product en duidelijke communicatie!

Snelle bezorging. Op de website stond dat de pistache pesto 69 procent pistache noten zou bevatten maar op het potje staat 49 procent.
Ik was op zoek naar een hoog gehalte pistache noten. Dus...
Ik was op zoek naar een hoog gehalte pistache noten. Dus dat viel een beetje tegen.

Stijn

Levering was dag te laat jammer dat er op de site vermeld staat dat dit de volgende dag geleverd zou worden indien besteld voor 17 uur...

Pieter

Gewoon tevreden

M1979

Professioneel bedrijf, klantvriendelijk en goede prijs-kwaliteitsverhouding. Het product dat ik besteld had, bleek na bestelling toch niet voorradig. Zonder meerkosten kreeg ik daarom een prima... Professioneel bedrijf, klantvriendelijk en goede prijs-kwaliteitsverhouding. Het product dat ik besteld had, bleek na bestelling toch niet voorradig. Zonder meerkosten kreeg ik daarom een prima alternatief aangeboden. Top!

T.Jacobs

Snel geleverd .goeden producten.
Jammer dat niet altijd alles op voorraad is wat op de website staat.

Vlotte afhandeling!

Snelle bestelling en goed product

Nana

De levering was super snel. Helaas waren er 2 producten over datum. Na gemaild te hebben mocht ik een ander product kiezen want dit product hadden ze niet meer. Ik heb dit heel snel geleverd... De levering was super snel. Helaas waren er 2 producten over datum. Na gemaild te hebben mocht ik een ander product kiezen want dit product hadden ze niet meer. Ik heb dit heel snel geleverd gekregen. Helaas was dit product 2,95 goedkoper dan dat ik betaald had voor de 2 producten en werd er geen eigen initiatief getoond om dit netjes terug te storten.
Dus ondanks de snelle levering en oplossing zal ik niet meer zo snel hier bestellen. De niet te leveren producten stonden nog steeds op de site.

Reactie AMESI:

Door drukte is hier de communicatie niet scherp genoeg geweest, het bedrag is uiteraard wel teruggestort.