AMESI

Kwaliteit producten

Er was iets misgegaan met een van de bestelde producten, maar gelukkig kon dat gauw worden opgelost. Fijn dat Amesi snel reageert. Ik geef de producten cadeau dus kan er geen eindoordeel over geven.

Reactie AMESI:

Beste Klant, door mijn onoplettendheid was er een product verzonden met de verkeerde THT en een product zelfs met een overschrijding van de geadviseerde gebruiksdatum. Goed dat dit hebt gemeld we... Beste Klant, door mijn onoplettendheid was er een product verzonden met de verkeerde THT en een product zelfs met een overschrijding van de geadviseerde gebruiksdatum. Goed dat dit hebt gemeld we hebben dit gelukkig kunnen oplossen.

Johannes Jonckheere

Uitstekend maar weinig ervaring. Is mijn eerste bestelling. Pistachenoten uit Bronte, Sicilië volgens beschrijving website. Op de verpakkingen staat echter niet dat deze pistachenoten afkomstig zijn... Uitstekend maar weinig ervaring. Is mijn eerste bestelling. Pistachenoten uit Bronte, Sicilië volgens beschrijving website. Op de verpakkingen staat echter niet dat deze pistachenoten afkomstig zijn uit Bronte, ondanks hun DOP nominatie... enige uitleg hieromtrent zou ik waarderen.

Reactie AMESI:

Ja, daar hebt u een punt. Ik ben nu op zoek naar pistache producten met een certificaat en extra uitleg. In principe is het zo dat als een product een DOP nominatie heeft dat daar niet mee geknoeid... Ja, daar hebt u een punt. Ik ben nu op zoek naar pistache producten met een certificaat en extra uitleg. In principe is het zo dat als een product een DOP nominatie heeft dat daar niet mee geknoeid mag worden, en het dus een product is uit Bronte.

Spekhof optiek

Goed bedrijf, vol passie.

Reactie AMESI:

Zonder passie kunnen wij niet werken. Passie voor onze producten, voor onze producenten maar ook voor onze klanten!

Klinkers

Goede communicatie,snelle levering, prima product

Reactie AMESI:

Hartelijk dank voor de mooie review

Rita Jongstra

Super!!! Hele persoonlijke benadering van Vera!!! Echt een bedrijf om aan te bevelen!

Reactie AMESI:

Wat lief, ja ik zag een ander afleveradres dan het bestel adres dus ik dacht bel maar, misschien moet het mooi verpakt worden....

Snelle levering. Alleen de verzendkosten houden me een beetje tegen.

Reactie AMESI:

Laten we vandaag nu net begonnen zijn onze transportkosten aan te passen. Bestellingen vanaf 40 euro GRATIS, ook naar België en Duitsland. Bestellingen tot 40 euro: € 6,95 ook voor België en... Laten we vandaag nu net begonnen zijn onze transportkosten aan te passen. Bestellingen vanaf 40 euro GRATIS, ook naar België en Duitsland. Bestellingen tot 40 euro: € 6,95 ook voor België en Duitsland. Minimale orderwaarde 15 euro.

Petra

Zeer vriendelijk, heerlijke producten!

Reactie AMESI:

Heel hartelijk dank voor de mooie review.

Sem

Heel goed, snelle levering

Reactie AMESI:

Fijn, weer een tevreden klant.

Oudste zoon beschrijft in discussie ovver marmelades de geneugten van Siciliaanse marmelade ten opzicht van Engelse marmelades.. De proef moet op de som genomen worden en via het internet kom ik... Oudste zoon beschrijft in discussie ovver marmelades de geneugten van Siciliaanse marmelade ten opzicht van Engelse marmelades.. De proef moet op de som genomen worden en via het internet kom ik bij Amesi terecht en ik bestel. Een dag later is de Sicilaanse marmelade in huis. Hij is prima!

Reactie AMESI:

Dank voor de mooie review

Super fijn geholpen, ze denken met je mee! Mooie ervaring👌

Reactie AMESI:

Hartelijk bedankt voor de mooie review, ja we vinden het inderdaad leuk om mee te denken en zo komen wij ook nog aan mooie recepten. Ik ga de tonijn met pesto zeker uitproberen