AMESI

Kwaliteit producten

Y. palm

Snelle en zeer prettige afhandeling van mijn bestelling 😊

Reactie AMESI:

Beste klant, heel fijn om dit te horen. Ik was ook blij met uw enthousiasme over onze producten.

Privé persoon

Goede producten

Reactie AMESI:

Hartelijk dank voor deze mooie review.

Joyce

Uitstekend

Reactie AMESI:

Bedankt voor deze positieve review. Worden we altijd helemaal blij van.

Paula Dols

Mijn producten waren in eerste instantie niet op voorraad. Ik werd hierover netjes geïnformeerd. Ik had besloten om te wachten totdat er nieuwe voorraad was. Intussen tijd hadden we over en weer... Mijn producten waren in eerste instantie niet op voorraad. Ik werd hierover netjes geïnformeerd. Ik had besloten om te wachten totdat er nieuwe voorraad was. Intussen tijd hadden we over en weer telefonisch contact tot dat de producten er waren en het was het wachten meer dan waard!

Reactie AMESI:

Beste klant, wat fijn dat u dit meldt. U wilde namelijk de Gianduja en mijn reguliere leverancier had niets meer op voorraad. Maar ik heb nu een nog betere Gianduja gevonden, vind ik zelf. Fijn dat... Beste klant, wat fijn dat u dit meldt. U wilde namelijk de Gianduja en mijn reguliere leverancier had niets meer op voorraad. Maar ik heb nu een nog betere Gianduja gevonden, vind ik zelf. Fijn dat u deze de moeite van het wachten waard vindt.

IB

Snelle en correcte levering van heerlijke producten

Reactie AMESI:

Beste klant, hartelijk dank voor deze mooie review!

Sylvia Thijssen

Eerste ervaring is positief. Snelle communicatie en zoals door mij gewenst, de optie afhaalservice.

Reactie AMESI:

Beste klant, hartelijk dank voor de mooie review. Leuk dat u ons gevonden heeft in Welten. Aangezien u de bestelling kwam afhalen had u recht op een korting van 10%. Dit geld is inmiddels overgemaakt.

Rey

Producten zijn super lekker ik ben honing en pistache creme besteld.

Reactie AMESI:

Beste klant, hartelijk dank voor deze mooie review. Ben er erg blij mee.

Vicki

Prima service en kwaliteit

Reactie AMESI:

Geachte klant, wat fijn dat u de moeite heeft genomen om ons te beoordelen. Zijn we heel blij mee, hartelijk dank hiervoor.

Senzie

Heel fijn contact en mooie producten, een aanrader!

Reactie AMESI:

Heel hartelijk dank voor deze review. Het betrof hier een order voor het vullen van tasjes met amandel koekjes en het versturen van deze tasjes. Amesi is ook uw partner voor B2B aanvragen.

Anna Kochanowska

Aangenaam, toen ik belde met de vraag over datum van verzending hebben we een probleem met niet voorradig product snel opgelost.

Reactie AMESI:

Beste klant, ik vond het ook fijn om u te kunnen helpen met deze oplossing. Hartelijk dank,