AMESI

Kwaliteit producten

Annabelle Walschots

Goed. Kwaliteit producten. Snelle verzending.

Reactie AMESI:

Wow, wat een mooie review, hartelijk dank hiervoor.

Kisch bv

Cadeaupakket samengesteld

Reactie AMESI:

Ja, dat vinden wij natuurlijk hartstikke leuk, een cadeaupakket samenstellen met onze mooiste producten, we pakken het feestelijk in, maar toch breuk voorkomend. En zo laat u een mooie indruk achter... Ja, dat vinden wij natuurlijk hartstikke leuk, een cadeaupakket samenstellen met onze mooiste producten, we pakken het feestelijk in, maar toch breuk voorkomend. En zo laat u een mooie indruk achter bij de ontvanger van dit échte Italiaanse delicatessenpakket.

Antonietta

Vriendelijke mail want er was iets niet voorradig, Snelle levering.

Reactie AMESI:

Hartelijk dank voor uw mooie review

Marc, Merelbeke

Goede site, goede communicatie : je wordt geholpen bij een (eventueel) probleem, alles goed ingepakt en correct verzonden.

Reactie AMESI:

Hartelijk dank voor uw positieve review.

Van der Graaf

Reactie AMESI:

Hartelijk dank voor deze mooie review!

Jan met smaak !!

Jammer dat t bestellen on line wat moeilijk is
War boel bij zoeken van producten

Reactie AMESI:

Beste klant, jammer dat het bestelproces niet goed is verlopen. Ik vermoed dat het bestelsysteem waarmee wij werken een tijdelijke hick up bevatte. Gelukkig was u wel tevreden over de producten, en... Beste klant, jammer dat het bestelproces niet goed is verlopen. Ik vermoed dat het bestelsysteem waarmee wij werken een tijdelijke hick up bevatte. Gelukkig was u wel tevreden over de producten, en de volgende keer kunt u gerust bellen indien het bestellen niet goed verloopt.

Reactie AMESI:

Dank voor uw mooie review

Paul Daniel

Heerlijke producten en prima service, perfetto!

Grazie

Zeer aardig tijdens telefonisch contact

Reactie AMESI:

Lieve klant, wat fijn dat u dit meldt.

Albert

Fijn om te lezen.