Ames

Arno Jansen

Via een advertentie op een aanbieding afgegaan. Verkoper Dylan kwam op een ontspannen manier naar ons toe en begeleide ons in het verkoop proces. Een jonge vent die snapt hoe je met een klant... Via een advertentie op een aanbieding afgegaan. Verkoper Dylan kwam op een ontspannen manier naar ons toe en begeleide ons in het verkoop proces. Een jonge vent die snapt hoe je met een klant omgaat. Wij wilde snel rijden (2 weken) en dat is gelukt. Door adequaat het traject te volgen en collega’s van hem te activeren hebben we in precies 2 weken de auto afgeleverd gekregen. Al met al een waanzinnige ervaring van Seat Ames Dordrecht! Bedankt heren voor deze leuke ervaring.

C. Krutzen

Vriendelijk en deskundig advies. Voor, tijdens en na aanschaf alle ruimte voor het stellen van vragen.

Familie Ibis

Wij zijn geholpen door Floris.
Wij zijn geholpen door Floris.
Wij hebben ruim de tijd gekregen om ons papierwerk op orde te brengen. (Wat onnodig lang duurde tot het rond was.) De dag dat we ons auto wilden overnemen had Rdw storing, helaas moesten wij met lege handen terug naar huis. Ze hebben gelijk voorgesteld dat ze ons auto persoonlijk komen bezorgen!
Wij zullen zeker te weten weer voor Ames kiezen als het zo ver is.

Breeuwsma

Correcte behandeling, snelle levering

Carnisse Finance

Sinds jaar en dag uitermate tevreden

Mundo Int. Logistics BV

Kundige adviseur, denkt met je mee en kwam met prima alternatieven.

Ames Ridderkerk

Alles tot in de puntjes geregeld, vanaf de bestelling tot de aflevering en de zorg erna.

H. Drost

Prettige persoonlijke hulp bij het vinden van de juiste auto, ook na levering laagdrempelig bereikbaar voor vragen.

Krijna

We zijn heel goed geholpen bij de aanschaf van onze nieuwe Volkswagen T-Cross

Ronald Wilts

Ik ben prima ondersteund bij het vinden van een ENYAQ iV. In januari besteld en verwachte afleverdatum was 23 juni. Al ingesteld op vertraging, maar uiteindelijk kreeg ik hem de 17e juni op locatie... Ik ben prima ondersteund bij het vinden van een ENYAQ iV. In januari besteld en verwachte afleverdatum was 23 juni. Al ingesteld op vertraging, maar uiteindelijk kreeg ik hem de 17e juni op locatie afgeleverd.