Milan Saleh / bbn

In een zeer waardevolle en professionele samenwerking hebben we samen met Ambrero de eerste stappen gemaakt in de ontwikkeling van onze webapplicatie. Ambrero heeft naast het visuele ontwerp ook... In een zeer waardevolle en professionele samenwerking hebben we samen met Ambrero de eerste stappen gemaakt in de ontwikkeling van onze webapplicatie. Ambrero heeft naast het visuele ontwerp ook een wezenlijke bijdrage geleverd aan het in kaart brengen van ons kennismodel.

Alwin Jillings

Als oud medewerker kan ik niets dan lovend zijn over Ambrero. Met volle overtuiging raad iedereen aan om door Ambrero de maatwerkoplossingen te laten realiseren. Als je zelf bedreven bent in de... Als oud medewerker kan ik niets dan lovend zijn over Ambrero. Met volle overtuiging raad iedereen aan om door Ambrero de maatwerkoplossingen te laten realiseren. Als je zelf bedreven bent in de software-ontwikkeling, zou ik zeker eens kijken wat de mogelijkheden zijn om bij deze warme club te kunnen horen.

Henk van den Brink

Fijn samengewerkt goeie input vanuit Ambrero om tot een tevreden resultaat te komen. Platform beantwoordt aan onze verwachtingen.

Velupar

Eindelijk moderne, goed georganiseerde software ontwikkelaars die daadwerkelijk goed en op tijd leveren. Frisse kijk op de zaken.

Brandweer Amsterdam-Amstelland

Er wordt goed meegedacht (soms iets te goed :-)) , er wordt goed opgeleverd waar we expliciet om vragen , prettig in de omgang en om mee samen te werken, er wordt gewerkt met up-to-date tools

MYLAPS

Ambrero is verantwoordelijk geweest voor de uitbreiding van een van onze software pakketen met een extra module. We hebben dit als een gezamelijke ontwikkeling opgepakt en succesvol in de markt gezet.

Paul Hehenkamp

Ambrero denkt mee, verdiept zich in de vraag, komt met juiste en soms ook onverwachte oplossingen, bezorgt een perfect resultaat. De beste keuze voor software op maat!

Xafax

Zeer goede ervaring met Ambrero en directeur Bart Matthaei in het bijzonder. Ambrero brengt een enorme dosis kennis en ervaring mee op het gebied van software ontwikkeling. Daarnaast denken ze mee... Zeer goede ervaring met Ambrero en directeur Bart Matthaei in het bijzonder. Ambrero brengt een enorme dosis kennis en ervaring mee op het gebied van software ontwikkeling. Daarnaast denken ze mee op strategisch niveau door de techniek te verbinden aan de business.

Daniel Guerra AOC International Europe B.V.

Very professional, attentive, knowledgeable Team - they take a personal interest in your request and ensure that at no moment you don't have a Team supporting your requests. It's been an absolute... Very professional, attentive, knowledgeable Team - they take a personal interest in your request and ensure that at no moment you don't have a Team supporting your requests. It's been an absolute joy working with Ambrero during this Project and we look forward to a long-term partnership.

HKU

Tijdens het ontwikkelingstraject heeft Ambrero zich een uitstekende sparringspartner getoond. Hun inhoudelijke input is waardevol geweest bij het vertalen van onze business case naar software op maat.