Helena

Prachtige winkel en goede service!

Jannita van de Braak

Hele goede aankoopervaring gehad

Familie Goossens

Een team dat niet enkel verkopen wil, maar nog tijd neemt voor de klant en meedenkt. Ook de levering en naservice is heel goed. Meubelen van hoge kwaliteit.

Romeo Van Eynde

Prachtige stoelen

Reactie Ambertree:

Bedankt Romeo, leuk om te lezen dat je tevreden bent van je nieuwe stoelen. Geniet ervan!

Dejonghe Marian

De uiteindelijke levering is super goed verlopen met een uitstekende service. We hebben wel 4 maanden moeten wachten na een besteling en betaling. Lijkt dat er in het magazijn één en ander is fout... De uiteindelijke levering is super goed verlopen met een uitstekende service. We hebben wel 4 maanden moeten wachten na een besteling en betaling. Lijkt dat er in het magazijn één en ander is fout gelopen.

Reactie Ambertree:

Dag Marian, bedankt voor je review en onze excuses voor het lange wachten. Ik heb het intern nagevraagd en blijkbaar had de leverancier eerst een fout artikel bij ons geleverd, waardoor dit opnieuw... Dag Marian, bedankt voor je review en onze excuses voor het lange wachten. Ik heb het intern nagevraagd en blijkbaar had de leverancier eerst een fout artikel bij ons geleverd, waardoor dit opnieuw besteld moest worden en de levertijd helaas is opgelopen. Nogmaals onze excuses voor het ongemak, het komt gelukkig zeer weinig voor en we doen er alles aan om dit te voorkomen. Groetjes, team Ambertree

Stefanie

Heel tevreden over het bed dat ik bestelde en de levering!

Reactie Ambertree:

Super, dankjewel voor de review Stefanie!

Pascale Delanghe

Heel prima! Ook de ondersteuning en hulpvaardigheid bij de levering was top!