Deskundigheid medewerkers

Fantastisch!

Jan de Sterke

Prima geregeld

Jan van Esch

Snel, adequaat en vriendelijk optreden

S. de Waal

Heel fijn contact gehad. We zijn niet voor verrassingen komen te staan, dit is wel zo fijn als je je eerste huis koopt.
Ik kan de Ambachtse Notaris zeker aanbevelen.

Ontvangst...
Ik kan de Ambachtse Notaris zeker aanbevelen.

Ontvangst kantoor: 5/5, vriendelijk personeel en lekkere thee.
Communicatie: 5/5, weinig op aan te merken, heel duidelijk.
Deskundigheid: 5/5, nooit het gevoel gehad dat we bij Peppie en Kokkie zaten.
Behandelen akte: 5/5, we zijn op ons tempo meegenomen door de akte, en hadden achteraf geen vragen meer.

Eindoordeel: 5/5, we verlieten de notaris met een huissleutel en een glimlach.

Shan

Alles snel afhandelen.
We betalen ervoor is niet gratis dat een notaris geen tijd neemt om je goed informatie te geven!! Beetje heel erg jammer

Reactie Ambachtse Notaris:

Zowel voor als na het passeren van de akte vraagt de notaris of er vragen zijn en geeft hij daar antwoord op. Bij het passeren van de akte wordt altijd het slot voorgelezen waarin dezelfde vraag aan... Zowel voor als na het passeren van de akte vraagt de notaris of er vragen zijn en geeft hij daar antwoord op. Bij het passeren van de akte wordt altijd het slot voorgelezen waarin dezelfde vraag aan de orde komt.

Van der Lem

De notaris gaf ons het gevoel dat we vooral niks moesten vragen en dat hij er snel vanaf wilde zijn. Hij gaf geen duidelijk antwoord op onze vragen, waardoor we ons onder druk gezet voelden iets te... De notaris gaf ons het gevoel dat we vooral niks moesten vragen en dat hij er snel vanaf wilde zijn. Hij gaf geen duidelijk antwoord op onze vragen, waardoor we ons onder druk gezet voelden iets te tekenen wat we niet volledig snapten.

Reactie Ambachtse Notaris:

Voor en na het passeren van de akte vraagt de notaris altijd of er vragen zijn met betrekking tot de akte en geeft hij daar antwoord op. Daarnaast staat in de akte aan het slot dezelfde vraag aan... Voor en na het passeren van de akte vraagt de notaris altijd of er vragen zijn met betrekking tot de akte en geeft hij daar antwoord op. Daarnaast staat in de akte aan het slot dezelfde vraag aan cliënten welk slot altijd expliciet wordt voorgelezen.