Deskundigheid medewerkers

Superfijne en deskundige notaris

W.de Regt de Graaff

Probleemloos verlopen.

Privéleven

Zeer saai en onpersoonlijke notaris.
Stelde zich niet voor,
Geen felicitaties. Meteen zakelijk zonder enig medeleven.

Regeer

Wat een poppenkast. De mensen zullen vast kundig zijn in hun vak, maar voor ons is dit geen dagelijkse kost en geen pakje boter. Er mag wel iets meer duidelijk worden in het voorlezen van de aktes... Wat een poppenkast. De mensen zullen vast kundig zijn in hun vak, maar voor ons is dit geen dagelijkse kost en geen pakje boter. Er mag wel iets meer duidelijk worden in het voorlezen van de aktes en andere zaken. Het stonk er naar hond en er liepen er een aantal rond. Best bijzonder..

R. den Breejen

Prima, het had echter leuk geweest als naasten bij het moment van tekenen van de akte aanwezig hadden mogen zijn.

hazejager

Koel en onpersoonlijk

particulier

Erg onpersoonlijk. Op onvriendelijke wijze werd gezegd dat alleen de mensen die tekenen mee naar binnen mochten. Ook onvriendelijk werd verteld dat er simultaan getolkt werd omdat dat gebruikelijk... Erg onpersoonlijk. Op onvriendelijke wijze werd gezegd dat alleen de mensen die tekenen mee naar binnen mochten. Ook onvriendelijk werd verteld dat er simultaan getolkt werd omdat dat gebruikelijk is. Kortom ik vond het geen prettige ervaring.

Aydeger

Alles is goed verlopen. Telefonisch altijd goed bereikbaar en ik werd goed geholpen.