Beschrijf je reiservaring

Ik heb genoten van het land Noorwegen.

Een reisorganisatie die christenen verbind

Beschrijf je reiservaring

Fijn om samen te genieten van de schepping, sport, spel, wandelen, fietsen en dat samen te doen. Nieuwe contacten te maken met fijne geloofsgesprekken.

Het was een gave vakantie waarbij we veel actieve outdoor activiteiten hebben gedaan.

Beschrijf je reiservaring

Het was een mooie reis. Veel mooie dingen gezien en leuke activiteiten gedaan. De heen en terugreis waren pittig met niet slapen, maar was de omgeving wel waard. De via Ferrara was heel gaaf en het met een hotdog over de rivier gaan was een leuke ervaring.

Gesanne

Goed georganiseerd, enthousiast, actief christelijk en avontuurlijke organisatie!

Beschrijf je reiservaring

De outdoor experience naar de Franse Alpen was een gave, actieve, avontuurlijke en heel erg gezellige reis!

Voordeel van kleinere groepen zou ik noemen en qua invulling van de vakantie programma is flexibeler waar door er soms meer mogelijk is dan een een vakantie met grotere groep en touringcar. En ook...

Beschrijf je reiservaring

Was een mooie reis waarin we veel (natuur) hebben gezien.

Christelijke groepsreizen met alternatieve reizen, dus geen hotels maar kamperen en je eigen potje koken.

Beschrijf je reiservaring

Erg teleurstellend, ik heb nog nooit op een vakantie gehad dat ik naar huis wou en dat dan ook nog wordt veroorzaakt door een reisleidster. Zij was totaal niet geschikt voor het leiden van een reis. Ze miste inlevingsvermogen, handigheid en was totaal niet praktisch.
Ook de materialen die beschikbaar waren voor t kamperen vond ik teleurstellend; geen koelbox aanwezig (dat kan gewoon niet in een warm land), geen elektriciteitssnoer (hebben we gehuurd en zelf een verlengsnoer gekocht), geen stoeltjes aanwezig (hebben we zelf her en der van de camping verzameld), de tarp had geen stokken bij zich dus er kon geen goede overkapping worden gemaakt (dan moet je ook nog weten hoe je zo'n ding moet opzetten, er zat geen gebruiksaanwijzing bij). Vooral bij mensen die niet veel ervaring hebben met kamperen is het erg handig als de reisleidster dat wel heeft maar ze was totaal niet handig en praktisch. Elektriciteit is tegenwoordig een must, ivm opladen telefoons maar ook voor camara's.
Kaart materiaal was niet aanwezig, de reisleider vd vorige groep had deze, toch handig om iedere reisleider dat mee te geven zodat zij zich beter kunnen voor bereiden.
CORSICA: prachtig en mooi land en had graag meer gezien. We zaten nu meer in t noorden, wellicht dat volgend jaar het zuiden aan de beurt kan komen.
ERVARING: ik ben er achter gekomen dat ik kamperen erg leuk vind en vooral in zo'n heerlijk warm land, ietsmeer luxe zou ik wrl willen, iets grotere tent en vooral op mn leeftijd (50( wil ik wel een tent voor mezelf.

Actieve vakanties met veel eigen inbreng.

Beschrijf je reiservaring

Avontuurlijke reis door een prachtig land, veel mogen ontdekken en doen.

Nvt

Beschrijf je reiservaring

Corsica is een prachtige bestemming en we hadden een leuke groep maar de ongeschiktheid van de reisleider heeft de reis wel beinvloed.

Een vliegvakantie naar een warm land waarbij wordt gekampeerd is best lastig. Alles moet ingevlogen worden. Vond het jammer dat er geen koelbox was en ook geen stoelen om te zitten. Zeker op een stoffige camping is dat best een nadeel.

Leuke diversiteit aan mensen, open houding en prachtige reizen.

Beschrijf je reiservaring

Noorwegen is een mooi land. Zeker een aanrader om minimaal op 2 verschillende plekken te overnachten. Zo zie je alle prachtige plekjes. Fijn dat we huurauto's hadden, we hebben veel gereden om wat te zien. Veel verschillende activiteiten ondernomen, wat ik erg leuk vond (wandelen, stadje, klimmen, strandje).
De groep vond ik wel heel degelijk en reisgenoten hadden veel 'bijbelse' regeltjes.

Christelijke reisorganisatie voor actieve vakanties

Beschrijf je reiservaring

Ik heb een hele mooie reis gehad, mooie omgeving en goed geregeld, leuke groep mensen en prima reisleiding die hun zaakjes op orde hadden en adequaat reageerden als er iets moest worden ondernomen.