MountainMan

Een goede mix van activiteiten, ontspanning, gezelligheid en geloofsopbouw.

Beschrijf je reiservaring

Ik heb genoten van de goede mix van activiteiten: actief genieten in de natuur, relaxen op het strand, een stadje bezoeken, koffietentjes/uit eten, samen koken, etc. Het was een leuke groep die bijna alle activiteiten samen heeft gedaan. Iedereen hoorde er bij.

Avontuurlijk met een kleine toegift aan luxe

Een fijne reisorganisatie waar je als groep/deelnemer invloed hebt op het programma

Beschrijf je reiservaring

Het was een leuke reis, waarin we als groep over het algemeen op 1 lijn zaten qua wensen voor het reisprogramma. Een mooi land. Een erg prettige en gezellige reisleider

Een ontzettend leuke manier om christelijke mensen te ontmoeten, wat je combineert met een fantastische vakantie.

Beschrijf je reiservaring

Mijn derde vakantie via Amarant. Deze keer met een erg kleine groep van 8 mensen, maar dat mocht de pret niet drukken. Het was een fantastische reis en een erg leuke groep!

Nathanaël kistemaker

Een jeugt reis waar je nieuwe mensen ontmoet.

Beschrijf je reiservaring

Het was een leuke reis waar ik veel mensen heb leren kenne

Jeroen de Mots

Gezellig leuk

Beschrijf je reiservaring

prima naar mijn zin gehad

Goed georganiseerd met 'bewegingsvrijheid' in de planning.

Beschrijf je reiservaring

Sao Miguel is een geweldig mooi eiland, absoluut een aanrader! De groep was gezellig, er waren mooie open gesprekken onderling. Het was mijn eerste keer kamperen, bij een volgende reis zou iets meer luxe mijn voorkeur hebben.

Ik vond de bestemming mooi en reisleidster ontzettend fijn.

Beschrijf je reiservaring

We hadden een vol maar haalbaar en flexibel programma. Mooie dingen gezien, leuke groep, goede sfeer, genoten van onze tijd samen.

Aart

Mijn eerste vakantie met Amarant is prima bevallen!

Beschrijf je reiservaring

Mooie reis gehad in een prachtige omgeving. Veel sneeuw gehad wat mooie momenten gaf, en een paar alternatieve routes wat helaas niet anders kon vanwege de veiligheid. Maar de sneeuw maakte alles wel nog indrukwekkender!

Een reisorganisatie die zich richt op kleine groepen.

Beschrijf je reiservaring

Het chalet ligt op een zeer mooie locatie op ca. 2000 meter. Uitstekend voor de start van een aantal mooie wandelingen. Belalp is een wintersportdorp, maar zomers een rustige locatie waarbij je het gevoel hebt op een privé berg te zitten. 's Ochtends hoorde je de bellen van de koeien. De wandelingen die we hebben gemaakt waren afwisselend: een top van de berg, over de dam van een stuwmeer, over een hangbrug, langs de Aletschgletscher.