Ongedwongen organisatie waarin iedereen input kan geven en waar men elkaars waarden en normen gerespecteerd worden.

Beschrijf je reiservaring

Fantastische intensive beleving waarin mooie diepgaande momenten een prima balans had met lol en gezelligheid. Fijn overleg over de planning van de volgende dag.

Een christelijke reisorganisatie die niet kijkt naar de kerkstroming waar de deelnemers vandaan komen. (Wat ik prettig vind.)

Beschrijf je reiservaring

Korte nachten, goede gesprekken.

Goed georganiseerde actieve vakantie met ruimte voor eigen inbreng.

Beschrijf je reiservaring

Erg positief. Leuke club mensen met een goede reisleider. De afwisseling in het programma sprak mij aan net als de ruimte voor eigen invulling.

Beschrijf je reiservaring

Een gezellige, warme organisatie waar het geloof een duidelijke plek heeft.

In een woord geweldig.

Gertjan

Met een kleinschalige groep op reis en genieten van de natuur en toffe activiteiten.

Beschrijf je reiservaring

Heerlijk rondtrekken van camping naar camping, waarbij we veel verschillende activiteiten hadden. Een kleine groep (8), maar daardoor wel snel aan elkaar gewend.

Leuke vakanties in niet al te grote groepen met mensen die dezelfde geloofsstroming hebben

Beschrijf je reiservaring

Heerlijke reis gehad naar Kroatië, leuke groep mensen, nieuwe vrienden gemaakt, veel gezien, veel gereisd en de 15 dagen waren helaas zo weer voorbij

Christelijke reisorganisatie met reizen voor elk wat wils

Beschrijf je reiservaring

Top, lekker actief, aan het eind meer relax. Mooie combi. Prachtig land, mooie natuur, mooie steden. Fijne groep

Een prima christelijke reis organisaie .

Beschrijf je reiservaring

Het was een prima reis voor mijn.

Niels v Gink

Fijne organisatie!

Beschrijf je reiservaring

Erg goed, miste wel klein beetje hoeveel het om geloof ging, kreeg dit van andere reisgenoot ook al wel te horen. We hebben maar één keertje gezongen uit opwekking boekjes.