Erik-Jan

Professionele club.

Beschrijf je reiservaring

Al vaak met Amarant op reis geweest, een goede organisatie.

Naomi

Een reisorganisatie waar het al snel voelt dat je met een groep vrienden op vakantie bent.

Beschrijf je reiservaring

Het was een hele gezellige reis, al heel snel voelde het als een groep vrienden op vakantie. We konden mooi met elkaar opschieten en iedereen had een maatje of groepje met dezelfde ski ervaring. We... Het was een hele gezellige reis, al heel snel voelde het als een groep vrienden op vakantie. We konden mooi met elkaar opschieten en iedereen had een maatje of groepje met dezelfde ski ervaring. We zijn zelfs wezen avondskiën. Ook de autoritten waren erg gezellig, met heel veel meezingers :).

Bart de Kruijff

Goed georganiseerd, goede ervaring mee

Beschrijf je reiservaring

Dit was mijn eerste keer met een groepsvakantie en de eerste keer op wintersport. Ik wist dus totaal niet wat me te wachten stond, maar het is me 100% meegevallen.

Actief, gezellig, kleinschalig, persoonlijk, christelijk

Beschrijf je reiservaring

Goede ervaring: mooie bestemming, niet te ver en toch er helemaal uit, langlaufen vond ik leuk, groep was heel prettig en goede reisleiding

.. voor kleinschaligere christelijke groepsreizen (actief & gezellig)

Beschrijf je reiservaring

Leuke, actieve en gezellige reis

Goed georganiseerde reis organisatie.

Beschrijf je reiservaring

Ik heb een geweldige sportieve vakantie gehad! Goed georganiseerd.

Actieve en gezellige groepsvakanties.

Beschrijf je reiservaring

Het was een mooie reis. Echt een verrassing dat er sneeuw kwam!

Saamhorig

Gezellig, intensief

Een christelijke reisorganisatie waar de reis wordt gemaakt met deelnemers

Beschrijf je reiservaring

Was een leuke reis in een heel mooie omgeving

Vul ik liever niet in. Bovendien is dit mijn eerste reis met Amarant en heb ik te weinig ervaring om hier iets over te kunnen zeggen.

Beschrijf je reiservaring

Leuke reis met kundige reisleider en gezellige, flexibele groep. Ik heb erg genoten van de omgeving, de sneeuw, en de activiteiten.