Fijne reis, goed verzorgd, leuke mensen

Hoe zou jij Amarant in één zin omschrijven aan je vrienden?

Mijn eerste ervaring is goed.

Alice

Enorm genoten. Leuke groep en een goede reisleider die alles goed onder controle had.

Hoe zou jij Amarant in één zin omschrijven aan je vrienden?

Goed georganiseerd en gezellige sfeer

Lekker een week ertussen uit, fijne contacten in de groep, prachtige plek (mede dankzij meerdere dagen zon). Helaas niet meer kunnen skiën maar wel wat gewandeld.

Hoe zou jij Amarant in één zin omschrijven aan je vrienden?

Christelijke reisorganisatie, kleine groepen, meest gericht om op een aktieve in de natuur bezig te zijn.

Jaap Stapert

Een geweldige skivakantie gehad. Ben Gorter had alles erg goed georganiseerd. Het was ook een hele leuke groep, waar onderling ook een goede klik was.

Hoe zou jij Amarant in één zin omschrijven aan je vrienden?

Sportieve reisorganisatie met een christelijk karakter.

Een super gezellige tijd gehad en heerlijk geskied en gesnowboard

gezellig en kleinschalig

Mooie vakantie gehad! Even lekker ontspannen in de mooie Ardèche met een overwegend leuke groep mensen :-) Best veel plekken bezocht en over het algemeen goed verzorgde reis en leuke mogelijkheden...

Hoe zou jij Amarant in één zin omschrijven aan je vrienden?

Lekker ontspannen in de natuur, met oog voor duurzaamheid.

Jan van der Vlies

Fietsreis Portugal met verlenging

Hoe zou jij Amarant in één zin omschrijven aan je vrienden?

Leuke reisorganisatie waarbij eigen inbreng mogelijk is.

Ellenoor van der Mooren

Ik heb een goede reis naar Cuba gehad. Een heel mooi afwisselend land met lieve mensen. Ik heb wel echt de rust in de reis gemist. (zie onder voor uitleg)

Hoe zou jij Amarant in één zin omschrijven aan je vrienden?

Een actieve christelijke reisorganisatie.

Hele mooie reis achter de rug; mooie tocht, simpel maar goed locaties voor de nacht.
Over de locatie van de verlenging ben ik absoluut niet tevreden. om eerlijk te zijn gewoon schandalig voro...

Hoe zou jij Amarant in één zin omschrijven aan je vrienden?

Leuk concept van mooie reizen en in balans; actief bezig zijn, kleine groep waardoor je meer betrokken op elkaar kan zijn en aandacht voor ons christen zijn van alle dag ook in vakantietijd.

Marian Willemsen

Een mooie avontuurlijke rondreis! Samen met een gezellige groep een land doorreizen, dat niet te vergelijken valt met Nederland.
Genieten van de mooie natuur, vriendelijke/ gastvrije Cubanen...

Hoe zou jij Amarant in één zin omschrijven aan je vrienden?

Een christelijke reisorganisatie waarbij je met een klein reisgezelschap actieve en culturele reizen kunt maken.