anonymous

Een flexibele, christelijke reisorganisatie

Beschrijf je reiservaring

Fijn en gezellig. Goed dat het duidelijk is wat we elke dag gingen doen.

Beschrijf je reiservaring

Een positief-christelijke reisorganisatie met reizen die flexibel van opzet zijn en ruimte geeft voor persoonlijke wensen en ideeen.

Beschrijf je reiservaring

Een bezienswaardig reisgebied met veel mooie wandelingen. Verblijf in een aangename en sfeervolle accomodatie met veel comfort voor iedere deelnemer (eigen kamer en douche / toilet).

Gezellige club

Beschrijf je reiservaring

Het was een mooie vakantie

jos van der wal

Amarant is een kleine reisorganisatie die actieve vakanties organiseert
Het gevoel wat ik erbij heb is net of je met je eigen gemeente leden (kerk) op vakantie bent
ieder neemt zijn of...

Beschrijf je reiservaring

was geweldig leuke mensen ontmoet en gesprekken gehad
en het leukste is om met de plaatselijke bewoners van het land in gesprek gaan
en je kunt elkaar ondersteunen en opbouwen

Gezellig, actief en sportief. Samen een plan trekken en dat uitvoeren. Helemaal leuk.

Beschrijf je reiservaring

Mooi land, mooie mensen, veel gezien. Afwisselend programma. De jungle tour was super leuk. Beklimmen van de Cotopaxi, naar het Kratermeer. Mooie accommodaties.

Leuke organisatie waarbij je samen bepaald hoe de vakantie eruit ziet.

Beschrijf je reiservaring

We hebben veel verschillende dorpjes bezocht en enkele wandelingen gemaakt. Samen genieten van de natuur, een ijsje eten en een hapje eten. Daarnaast relaxen bij het zwembad... Samen boodschappen doen, koken en eten & mooie gesprekken. Een top week!

Christelijke reisorganisatie met diverse mooie reizen.

Beschrijf je reiservaring

Leuke en gezellige wandelvakantie vanuit een mooie accommodatie gehad.

Een christelijke reisorganisatie met diverse type (maar met name zeer actieve) reizen.

Beschrijf je reiservaring

Al moest ik me aanvankelijk over een drempel zetten (ik had de reis willen annuleren en dat was niet mogelijk) dus het was echt even verwachtingen bijstellen, maar heb uiteindelijk toch van het grootste deel kunnen genieten. We zijn er elke dag op uit geweest, we hebben veel gezien, de reisleider gaf ons opties maar liet ons alle ruimte om te kiezen wat we zelf graag wilden of niet. Zo kwam er ook een fijne combinatie tussen heel actief en lekker ontspannen.