Jan van der Vlies

Fietsreis Portugal met verlenging

Hoe zou jij Amarant in één zin omschrijven aan je vrienden?

Leuke reisorganisatie waarbij eigen inbreng mogelijk is.

Ellenoor van der Mooren

Ik heb een goede reis naar Cuba gehad. Een heel mooi afwisselend land met lieve mensen. Ik heb wel echt de rust in de reis gemist. (zie onder voor uitleg)

Hoe zou jij Amarant in één zin omschrijven aan je vrienden?

Een actieve christelijke reisorganisatie.

Hele mooie reis achter de rug; mooie tocht, simpel maar goed locaties voor de nacht.
Over de locatie van de verlenging ben ik absoluut niet tevreden. om eerlijk te zijn gewoon schandalig voro...

Hoe zou jij Amarant in één zin omschrijven aan je vrienden?

Leuk concept van mooie reizen en in balans; actief bezig zijn, kleine groep waardoor je meer betrokken op elkaar kan zijn en aandacht voor ons christen zijn van alle dag ook in vakantietijd.

Marian Willemsen

Een mooie avontuurlijke rondreis! Samen met een gezellige groep een land doorreizen, dat niet te vergelijken valt met Nederland.
Genieten van de mooie natuur, vriendelijke/ gastvrije Cubanen...

Hoe zou jij Amarant in één zin omschrijven aan je vrienden?

Een christelijke reisorganisatie waarbij je met een klein reisgezelschap actieve en culturele reizen kunt maken.

Ronald

Een sportieve fietsvakantie. De kust van Portugal is mooi. Het land erg dor rond deze tijd van het jaar. De wisselingen in het landschap vond ik op zo'n korte afstand verrassend

Hoe zou jij Amarant in één zin omschrijven aan je vrienden?

Een reisorganisatie die de planning goed op orde heeft

Robin

Mooie reis veel gezien en mee gemaakt

Hoe zou jij Amarant in één zin omschrijven aan je vrienden?

Het was top! Een van de leukste vakanties!

Hoe zou jij Amarant in één zin omschrijven aan je vrienden?

Amarant is een organisatie voor sfeervolle en gezellige vakanties.

Hendrik Joling

Mooi gebied en goed vakantiehuis.

Ja.
Christelijke reisorganisatie. Het geloof komt tijdens de reis aan de orde, vind ik zelf een groot pluspunt.
Je kunt het er met anderen over hebben, dat kan in het dagelijks leven niet altijd. Dat werkt ook goed in niet al te grote
groepen.

René Hadders

Een afwisselende, actieve vakantie in een luxe onderkomen.

Hoe zou jij Amarant in één zin omschrijven aan je vrienden?

een reisorganisatie met christelijke roots voor actieve groepsreizen met niet te veel deelnemers.

Linda de Geus

Het was mijn eerste reiservaring met Amarant en die is mijn zeer goed bevallen. Alles wat goed geregeld, we hadden zelf inspraak in wat we gingen doen en de groep was geweldig!

Hoe zou jij Amarant in één zin omschrijven aan je vrienden?

Een organisatie die er voor zorgt dat je met een gerust hart op reis kunt.