Luciënne den Uil

Gezellige reis met mede-gelovigen

Beschrijf je reiservaring

Positief, leuke reisleidster die echt haar best deed om er wat van te maken.

Marita van Buuren

Gezellig

Beschrijf je reiservaring

Leuke groep, diversiteit en jonge medechristenen

Arnold Hoffmans

Een duidelijk christelijke vakantie

Beschrijf je reiservaring

Met deze groep was de Geest van God duidelijk aanwezig.
De plek was goed en je had veel vrijheden.

Leon Wolters

Het was gezellig en een leuke groep mensen, maar hier en daar niet geweldig georganiseerd.

Beschrijf je reiservaring

Ik heb een heel leuke vakantie gehad maar vooral door de groep mensen die we hadden. De locatie was niet geweldig en een paar van de excursies waren qua organisatie onder de maat.

Een mogelijkheid om niet alleen vakantie te houden

bergwandelvakantie

Dini Buitenhuis

Mooie reis in prachtige omgeving.

Beschrijf je reiservaring

Prachtig weer, mooie omgeving, veel gewandeld en leuke oude stadjes bezocht. Goede sfeer.

Marieke Post-Laan

Geweldig!

Beschrijf je reiservaring

Het was een ontspannen reis, waarin we veel gedaan hebben. Maar er was ook zeker ruimte om voor jezelf de rust te pakken of iets anders te doen dan de groep deed. Fijn dat we samen het programma... Het was een ontspannen reis, waarin we veel gedaan hebben. Maar er was ook zeker ruimte om voor jezelf de rust te pakken of iets anders te doen dan de groep deed. Fijn dat we samen het programma vast stelden en dat het niet vantevoren al vast lag.

Gerrinde van Heteren

Een waardevolle reis.

Beschrijf je reiservaring

Mooie omgeving en locatie, lekker gewandeld, ontspannen, eigen inbreng mogelijk, veel gesprekken met elkaar.

Paul Koolstra

Als een goeie christelijke reisorganisatie goeie reisleiding

Beschrijf je reiservaring

leuke groep en iedereen deet wel wat en avond sluiting

Natuur, avontuur en mooi reisgezelschap tijdens je reis

Beschrijf je reiservaring

Prachtige huttentocht met een hele gezellige groep en leuke reisleiders. Echt genoten van deze vakantie.