Hans

Goede service en follow-up up

Guy Saulus

Simpel te bestellen. Wel een foutje ontdekt op de website met het installeren (volgorde), maar de moeite waard. Zeker vergeleken met andere providers. Het prepaid tegoed blijft 12 maanden geldig.... Simpel te bestellen. Wel een foutje ontdekt op de website met het installeren (volgorde), maar de moeite waard. Zeker vergeleken met andere providers. Het prepaid tegoed blijft 12 maanden geldig. Bij andere providers slechts 1 maand.

Ton van Kampen

Moeiteloos online met de Sim van “AlwaysConnected”. Meer woorden zijn eigenlijk niet nodig. Ik bestelde de Prepaid simkaart en hij ligt binnen éën werkdag op de deurmat. Meldt deze via de site... Moeiteloos online met de Sim van “AlwaysConnected”. Meer woorden zijn eigenlijk niet nodig. Ik bestelde de Prepaid simkaart en hij ligt binnen éën werkdag op de deurmat. Meldt deze via de site eenvoudig aan. Ik knipper met m’n ogen en ben online. Niets verplicht en waardeer op wanneer ik dit wens. Zo soepel, zorgeloos en eenvoudig is het mij elders in het verleden nog nooit gelukt. Een fijn gevoel! En heb je onlineverbinding even niet nodig dan schakel ik hen gewoon ff uit. Een aanrader als je data wil gebruiken wanneer jij dat wil.

Pieter Hendriks

Makkelijk bestellen en betalen en snelle levering

Arie Van Doorne

Prima verzorging inclusief versturen naar Spanje

Rouwcentrum Culemborg

Snelle levering en ruim assortiment

Ernst Stolz Muziekatelier

De uitleg was niet helemaal duidelijk, wat betreft dat je na aanschaf van de simkaart eerst een tegoed moet kopen en dat koppelen aan de kaart. Maar na antwoord op mijn vraag werd dat duidelijk.... De uitleg was niet helemaal duidelijk, wat betreft dat je na aanschaf van de simkaart eerst een tegoed moet kopen en dat koppelen aan de kaart. Maar na antwoord op mijn vraag werd dat duidelijk. Duurde wel even voordat het antwoord kwam, ik zou zeggen 4 1/2 ster, maar dat kan niet, dus dan maar 5 sterren.

Egbert Gremmen

Top👍👍

Rik

Vlotte levering. Bundel een jaar geldig is perfect. Werkt prima in mijn router.