Aluparts

Duidelijke en snelle service

Snelle service

Nvt

Job Sturm

Ik had een simpel eindprofiel besteld via Whatsapp bij Aluparts. Over de vriendelijkheid en behulpzaamheid van de persoon aan de andere kant ben ik erg tevreden, waar ik niet tevreden over ben is de... Ik had een simpel eindprofiel besteld via Whatsapp bij Aluparts. Over de vriendelijkheid en behulpzaamheid van de persoon aan de andere kant ben ik erg tevreden, waar ik niet tevreden over ben is de responstijd, ik heb een aantal keer aan het gesprek moeten trekken en het duurde soms dagen voor een reactie.

Het aluminium is van goede kwaliteit, alleen de maten van het aluminium waren niet consistent en verschilde met wat ik gevraagd had. Het scheelde 2mm, maar dat betekende voor mijn zaak wel dat ik alsnog zelf het aluminium kon gaan zagen. Als het zagen een gratis service was, was dat helemaal okè, maar ik heb om en nabij 40EU betaald voor een zaagservice en om dan verkeerde maten door te krijgen, voelt vervelend.

Èèn ding waar ik helemaal niet tevreden over ben is het mailtje dat ik kreeg om een review te schrijven, daarin staan twee linkjes met de vragen: "bent u wel tevreden, klik dan hier" en "bent u niet tevreden, klik dan hier. De "wel tevreden" link gaat naar dit formulier waar de publieke reviews op geschreven worden en het "niet tevreden" linkje gaat naar hun eigen klantenservice. Laten we het beestje gewoon bij zijn naam noemen, dit is manipulatie van reviews. En mag ook helemaal niet van Feedback Company.

Ik snap dat je bedrijven een kans moet geven om zelf eerst het probleem met de klant op te lossen, maar Feedback Company heeft hier zelf een systeem voor. Je kan namelijk vanuit hun systeem de klant uitnodigen om zijn of haar review aan te passen nadat je een ontevreden klant geholpen hebt.

Positieve punten

- Vriendelijkheid en behulpzaamheid van de klantenservice

- Op maat zagen gewoon niet goed
- Traagheid van de klantenservice
- Review manipulate

Jurgen Lauckner

Voor het eerst hier besteld en verbaasd over snelle afhandeling en levering

Positieve punten

Zo hoort een winkel/ bedrijf te werken

Bas De Vries

Vriendelijk contact, vlotte levering

Positieve punten

Horprofiel met toebehoren besteld, prima produkt, netjes en snel geleverd

Radjin Ramdihal

Eerste keer wat besteld maar keurig op tijd geleverd

Positieve punten

levering op tijd en netjes door de brievenbus, zal zeker vaker gebruik van maken

Jeroen

Behulpzaam

Positieve punten

Erg behulpzaam met adviseren en controleren van bestelling.

Martijn Splinter

Duidelijke website, wist meteen wata ik nodig had om mijn uitvalscherm te repareren.

Positieve punten

Duidelijk aangegeven wanneer bestelling bij hen wordt afgehaald en bij mij zal worden geleverd.

Geen, zo doorgaan.

Kees Schrik