Aluparts

bestelling mooi verpakt bezorgd

Slotenmaker D. van Rie

Positief

Assortiment en snelle levering

het assortiment nog verder uitbreiden.

Jeroen Emmen

Prima service

D Meppelink

Precies

Niet

Clasinus Verkerk

Frederik De jongh

Werd goed geholpen zowel telefonisch els via de mail

Klant vriendelijk

Evt bij de afstands bedieningen uitleg hoe motor te resetten

Beste meneer De Jongh,
Beste meneer De Jongh,
Hartelijk dank voor uw mooie recensie van Aluparts! Goed om te horen dat onze support u heeft kunnen helpen met het afstellen van uw buismotor. Ik zet het op onze lijst met door te voeren verbeteringen om info over het resetten van buismotoren aan de handleiding toe te voegen.

Jan Truyens

Alles goed verlope'

Correct en snel

Beste meneer Truyens,
Dank u wel voor uw goede recensie van Aluparts! We zijn erg blij met de 4,5 sterren en dat alles goed verlopen is.

Gerrit

Was op zoek naar een volle lengte aluminium buis van met specifieke maatvoering. Overal gezocht, nergens aan te komen totdat ik Aluparts tegenkwam. Meteen besteld en al na een paar dagen netjes aan... Was op zoek naar een volle lengte aluminium buis van met specifieke maatvoering. Overal gezocht, nergens aan te komen totdat ik Aluparts tegenkwam. Meteen besteld en al na een paar dagen netjes aan huis geleverd. Dik tevreden.

Positieve punten

Zeer uitgebreid aanbod, vlotte afhandeling en levering, degelijk verpakt.

Omdat ik slechts één buis had besteld waren de verzendkosten relatief hoog maar dat zal meer aan de vervoerder liggen dan aan Aluparts.

Beste Gerrit,
Hartelijk dank voor deze mooi 5-sterren review van Aluparts! Daar worden wij erg blij van!

John Willemse

Via internet aluparts gevonden, en gelijk op de site besteld. Tijdens afhalen bij de showroom, ondanks corona toch goed en vriendelijk behandeld en te woord gestaan.
Bestelt product voldoet...
Bestelt product voldoet goed aan de verwachting en de installatie handleiding die erbij zit is duidelijk.

Goede service

Ga zo door

Beste meneer Willemse,
Bedankt voor uw mooie review van Aluparts! Mooi dat zowel het afhalen als het product aan de verwachtingen voldaan heeft.