Aluparts

Je aankoop wordt beschermd

H.ter Steege

Jeroen van den Brink

Zeer goed en op binnen de gestelde tijd geleverd.

Positieve punten

Keus aan alumionium profielen en standaard verschillende lengtes gedefinieerd.

Op dit moment niet. Was eerste bestelling.

Alles zeer correct afgehandeld

Voor de eerste keer iets besteld, alles netjes afgehandeld voor een scherpe prijs.

Positieve punten

Groot assortiment en scherpe prijs snelle levering

goede levering

nee

c. hensbergen

Ons contact was voor de eerste keer en het is prima verlopen

Positieve punten

o.a. de snelle levering geen

niet

Juiste levering zoals verwacht. Prima in orde.

A.H.Westrik

Goede en snelle levering na bestelling

snelle levering

Floor Kazen

Bestelling perfect volgens afspraak afgeleverd

Positieve punten

Komen afspraken na, heldere communicatie.

Betreft levering: Van Transmission op 29 jan de volgende mail gekregen:
"Wij zullen uw bestelling normaal gesproken op dinsdag 30-01-2018 bij u bezorgen.

U ontvangt op de dag van aflevering normaal gesproken tussen 8 en 10 een mail met de verwachte aflevertijd"
Ik heb die dag steeds op mijn mail gekekenen steeds, vanuit mijn achtertuin naar de straat gelopen of er al een leverancier kwam. Ik ben die dag niet weg gegaan, om het pakket zelf te kunnen aanpakken. Maar geen email bericht en geen aflevering! Op woensdag 31 jan kreeg ik een mail van Transmission:
"Uw bestelling bij WEMMENHOVE ALUMINIUM-GLAS BV met ordernummer alu-7363 wordt woensdag 31-1-2018 bezorgd via TransMission, waarin stond:

Uw TransMission chauffeur komt naar verwachting bij u langs tussen 10:15 en 12:15.
Maar ja op die dag ben ik s-morgens om 6.00 uur vertrokken en was de hele dag niet thuis.
Pakje is bij de buren afgegeven, maar ik vind het erg vervelend om hen telkens lastig te vallen.
De communicatie van Transmission is dus niet goed. Ik had er niets aan. M.vr.gr. Floris kazen 06 207 888 35