9.5/10

Prima, zoals altijd weer netjes afgeleverd.

Goede en nette service, vriendelijke chauffeur. Radiator netjes in de garage gezet en de pallet weer meegenomen.
Zeker weer voor herhaling vatbaar.
Nu 3 x spullen besteld.

Nvt

MVD

Heel goed. Had een radiator en een kraan nodig, snel besteld en op de afgesproken dag geleverd. Ook netjes vantevoren een tijdvak gekregen. Helemaal goed.

Joke Geluk

Goede website. Snel gevonden wat ik wilde. Bezorging is top!

G. De Rijder

Keurig snelle levering en mooi alternatief geboden voor product wat niet op voorraad was.

Snelle telefonische reactie toen product niet leverbaar bleek en direct een goed alternatief geboden. Werd de volgende dag geleverd. Ik vond het prima zo!

K&A aadewaard

Prima service

duidelijke omschrijving

Om 3 uur 's nachts kreeg ik door dat de levering om half 8 smorgens zou zijn. (ps ik weet niet meer exact de tijden)
Ik denk dat U ook kunt begrijpen dat ik midden in de nacht niet meer controleer of ik e-mail heb.

Rosanne wuis

Reina nap

Heb nog geen ervaring met uw bedrijf dit was de eerste aankoop maar de ervaring is dat ik vaker een aankoop zal doen de levering is precies aangekomen zoals jullie hadden gezegd

Zeer overzichtelijke website

Zo blijven

Henk Derks

7.5 jaar geleden heb ik een handoekradiator besteld die aan het roesten ging , volgens de bon zouden we 10 jaar garantie hebben. " Altijddegoedkoopste" voerde toen nog een andere naam. Zij vroegen...

Direct bereikbaar

Goede en snelle levering