Temmerman

Slecht kreeg een aanrijding buiten mijn schuld, auto ttl had een tijdelijke leen auto lease contract werd verbroken door hun leen auto werd onder mijn kont weggetrokken en zoek het maar uit kijk... Slecht kreeg een aanrijding buiten mijn schuld, auto ttl had een tijdelijke leen auto lease contract werd verbroken door hun leen auto werd onder mijn kont weggetrokken en zoek het maar uit kijk maar hoe je op je werk komt wat een slechte service !!!

Bianca de Rooij

Echt top! Ben door z’n aardige man geholpen!

Wierckx

Heel klantvriendelijk, proactief en ter zake kundig

Van den Hurk

Snelle reactie op de mail, goede service

Particulier

Prettig te woord gestaan.

rob van uden

Mee delen in de risico's van Alphabet is verplicht als het wat minder gaat. Ik ben de eerste jaren zeer tevreden geweest. Het venijn zat in de staart. Mijn Opel Grandland begaf het en de conclusie... Mee delen in de risico's van Alphabet is verplicht als het wat minder gaat. Ik ben de eerste jaren zeer tevreden geweest. Het venijn zat in de staart. Mijn Opel Grandland begaf het en de conclusie van de Anwb was: problemen met de distributieketting. de auto moest op transport naar Opel Breda. Bleek ook een probleem van dit type. Ik kreeg van Alphabet een vervangende auto. Citroen C1 geen automaat. Vervelend maar goed een paar dagen moet je kunnen overleven. Het werden er 28. 28 dagen wachten. Lastig, specialist moet komen, personeelstekort etc.. Je krijgt ook nog een rekening voor de eerste dag van vervangend vervoer. Normaal geen last van maar als blijkt dat het aan de auto ligt vraag ik me even af waarom Opel dat niet betaald? Maar oke hier kan ik ook nog mee leven. Staat in het contract. Waar ik echte niet blij van werd is de reactie van Alphabet toen ik de vraag stelde; krijg ik deze maand dan het lease tarief van een C1 inplaats van een Opel Grandland? Nou dat kon echt niet. Alphabet had door dit gedoe al dubbele kosten. Ze kunnen echt geen extra kosten maken door mij te compenseren. Vreemde gedachte. volgens mij zit dat risico al in de lease prijs? En als het meevalt in die vier jaar krijg ik ook geen compensatie omdat ze meer verdiend hebben dan verwacht. Beetje kleinzielige reactie. Het gaat mij vooral om de toonzetting en niet om het verschil van misschien 100 of 150 euro.

Ed

Van levering tot nu alleen maar problemen gehad met mijn auto. Zonder opgave van te voren is de configuratie anders aangeboden dan afgesproken en de auto heeft regelmatig bij de garage gestaan. Ook... Van levering tot nu alleen maar problemen gehad met mijn auto. Zonder opgave van te voren is de configuratie anders aangeboden dan afgesproken en de auto heeft regelmatig bij de garage gestaan. Ook is er zeer weinig empathie bij de medewerkers.. Ik heb nu als vervangende auto een Peugeot 108, en dat is toch wel totaal anders dan mijn Captur, zeker als je daar ruim 450 euro per maand voor moet betalen. Er wordt alleen maar geschermd met het contract en verder kan je het maar uitzoeken. Ik lees ook in de Google reviews dat ik niet de enige ben met een negatieve ervaring. Misschien wel handig om een cursus klantgerichtheid op het programma te zetten voor de medewerkers.