Wijngaard-Joosse

Vriendelijk, behulpzaam, betrokken en houden aan afspraken

Lenie Ruigrok

Prefect service

Toon van Mil

Snel, duidelijk in uitleg.

particulier

Aanvraag Lease auto

pascale blom

Heel tevreden

Alphabet

Wat een belabberd bedrijf zeg. Met een mega groot pand in Breda en elk jaar een grote vlag erop met 'BESTE LEASE MAATSCHAPPIJ VAN HET JAAR'. Van mij mag de vlag netjes worden opgerold en de kliko... Wat een belabberd bedrijf zeg. Met een mega groot pand in Breda en elk jaar een grote vlag erop met 'BESTE LEASE MAATSCHAPPIJ VAN HET JAAR'. Van mij mag de vlag netjes worden opgerold en de kliko in.

Ik wilde een lease auto, waarbij ik verplicht mijn recente jaarcijfers moest sturen. Helaas heb ik die niet, dus kan ik niks leasen. Wat een onzin zeg, zeker nadat ik mijn jaaropgave heb gemaild, met voldoende inkomen in 2022. Waarom zijn er geen alternatieven? Beter jullie huiswerk doen jongetjes, want er bestaat zoiets als een kredietwaardigheidcheck..

Yvon van Vliet

Fijne betrokken medewerkers

hetverhuizteam.nl

HetVERHUIZTEAM.NL een crimineel bedrijg met E Ruig en R. Nieuweboer aan de macht om iendereen te intimideren en te bedriegen, deze heren zijn contactgestoord en verwachten dan dat jij hun wel normaal aanspreekt. wat in imbecielen zijn dat

Knipscheer

Fantastisch kontakt en medeleven